درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
سلام
موفق باشيد
همين!
پاسخ

سلام عليکم. از لطف شما سپاسگزاريم.دعاي خير شما را خواستاريم.موفقيت تان روزافزون.ياعلي(ع)


سلام

بيسار خوبه با همين مضمون يعني انقلاب بحرين در وبلاگ ما مطلبي هست خوشحال ميشيم نظتونو بدونيم

موفق باشد...منتظر حضور پرمهرتون

لبيک يا حسين يعني
اخي الشهيد علي المومن
السلام علي شهداءنا و الدماء الشهداءنا


با يک طرح جديد در خدمتيم

با سلام وعرض ادب.وبلاگ شما در قسمت جنبش هاي وبلاگي در پايگاه خبري تحليلي بيداري نيوز معرفي شد.

سلام خدا قوت ممنون که جواب نظراتو ميدين

با پست جديد

بيانات رهبر معظم انقلاب درباره بحرين

اختصاصي وبلاگ بحرين يا کربلا
(بيانات رهبر درباره بحرين در سال 1390 ) به روز شده ام
يا علي
پاسخ

سلام برادر.خداقوت. پاسخ به نظرات مخاطبان مکرم حداقل کاري است که سعي مي کنيم انجام دهيم. مطلب بيانات آقا را به نقل از شما و در پست قبلي پوشش داديم. بازهم منتظر لطف شما هستيم. ارادت. ياعلي(ع)
آيات القرمزي به 1 سال حبس محکوم شد
منتظرتم
پاسخ

سلام عليكم.خداقوت . خدمت رسيديم.ونوشتيم: دشمنان نمي دانند با مومنين چه کنند؟؟اگر بي خيال بشن که با نشر حقايق خفه شون مي کنند و مي کنيم./ اگر شهيد کنند که نماد ميشن و تکثير ميشن/ اگر هم زندان کنندشان نتيجه اش اين ميشود که آبديده و آماده مي شوند براي رهبري قيام در آينده اي نزديک. / علاوه بر اينکه الهام بخشي آنها هم غصه اي ديگر براي دشمنان اسلام و مسلمين است.فقط شرطش همين است که راه حق را از طريق ثقلين بشناسيم و بر آن استقامت داشته باشيم.ماها هم وظيفه داريم اين رشادت ها را بازتاب دهيم تا هزينه هاي دشمنان را بالا ببريم. در اين راستا استمرار داشتن ما در اين راه بسي مهم است. کم و محکم باشد بهتر است از اينکه زياد و سست يا مقطعي باشد./ خدايا خدايا تا انقلاب مهدي از نهضت خميني محافظت بفرما/ خامنه اي رهبر به لطف خود نگهدار/ رزمندگان اسلام نصرت عطابفرما . توفبقاتتون روز افزون. ياعلي(ع)

سلام

مشتاقي هستم دانشجوي کارشناسي ارشد مطالعات خاورميانه دانشکده وزارت خارجه

شما را در وبلاگ اختصاصي براي بحرين

"انقلاب اسلامي بحرين"

با آدرس

www.irobahrain.mihanblog.com

لينک کردم

يا حسين

پاسخ

سلام عليکم. خداقوت برادر. وبلاگ مرتب و متيني را فراهم کرده ايد. استمرار در کار تاثيرش بسي بيشتر از کارهاي سيلابي است. (گرچه احيانا به جهت مشغله ها مجبور شويد سرعت را کم کنيد) . توفيق تان روزافزون . منتظر اخبار شما از مطالب ارزشمندتون هستيم . ياعلي(ع)
سلام وخدا قوت. کار بسيار زيبا و ارزشمندي است. اميد که پاسخي در خور دريافت کنيد که قطعا چيزي جز پيروزي مردم مظلوم بحرين نخواهد بود .
گزارشي از اين وبلاگ در دست تهيه است که در خبرگزاري منتشر بشود ان شاء الله. در صورتي که نکته خاصي داريد که خوبست به آن اشاره بشود، مي توانيد به ايميل ارسال فرماييد.
سپاسگزاريم.
پاسخ

سلام عليکم. ضمن تشکر از لطف شما و دلگرمي اي که به همه ي ما داديد. اميدواريم پيروزي و نصرت تمامي مومنين را در اقصي نقاط جهان شاهد باشيم. ضمنا گرچه مرحمت کرده بوديد و پيام را خصوصي ارسال کرده بوديد اما چون خصوصيتي نداشت با اجازه تان آن را عمومي کرديم تا در مرآي مخاطبان عزيز وبلاگنويس باشد چرا که اين وبلاگ بيشتر بازتاب دهنده ي تلاشهاي اين عزيزان است. راستي سايت تان باز نشد علت خاصي دارد؟؟ بازهم متشکريم.موفق باشيدياعلي(ع)
لبيک يا حسين يعني . . .

پوستري از شهيد محمود بو تکي

در خدمتيم هم سنگر
پاسخ

صلي الله عليك يا اباعبداللهانشاالله همه با هم كربلا باشيم برادر.اجركم عنداللهياعلي(ع)
پاسخ

سلام عزيز.خداقوتتون بده انشاالله.با تامل مطلب تون رو مي خونيم و بازتاب ميدهيم انشاالله.چشم ما رو روشن کنيد به مطالب جديدتون.موفق باشيد.ياعلي(ع)
سلام عليک برادر
ممنون از زحماتتون.
انشالله بچه ها تا چند روز ديگه دست به کار ميشن و دوباره پرچم شيعه رو بالا ميبريم. خدا بزرگه همه چي درست ميشه.
بازم تشکر از زحماتت
انشالله موفق باشي
ياعلي

اللهم عجل لوليک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه اي
پاسخ

سلام عليکم. کمافي السابق از امعان نظر شما متشکريم.آري درست است الان يه دسته از برو بچه ها مشغول درس و امتحاناتشون هستند اما ... بماند.پرچم شيعه (اسلام ناب محمدي"ص" ) بالاست بالاترش بايد ببريم انشاالله.موفقيتتون روز افزونياعلي(ع)