mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 


سلام هم رزم

ما هم تازه اومديم

ماروهم فراموش نكن

ما شمارو لينك كرديم

حالا مارو قابل ميدونين تو ليست تون وارد كنين


حامي مظلومان بحريني هستيم ان شاء الله با وبلاگ راه سرخ علمدار

http://www.rahealamdar.blogfa.com


انتهاي خط ظلم ...

آل خليفه و آل سعود و آل حيله و نيرنگ و امثال آن انگار با حركتهاي ددمنشانه خود به تاريخ نگاه نميكنند.
شايد نگاه دارند اما نميفهمند.
شايد ميفهمند اما خود را به نفهمي مي زنند.
انتهاي خط ظلم را در برگهاي تاريخ نخواندند كه نوشته است نابودي ظلم و جور.
بگذار نخوانند اين را و با وجود خود به درك ملموس انتهاي خط ظلم برسند.

عمليات استشهادي عليه آل خليفه و آل سعود

سرور و سالا شهيدان حضرت ابا عبد الله الحسين عليه السلام درس آزادگي و جوانمردي را به ما شيعيان آموخت.راه سرخ حسين و علمدار كربلا تا روز قيامت باقي است و ره پويان آن همواره در جهان با سر بلندي و افتخار پيش خواهند رفت.شيعيان غيرت و ظلم ستيزي را از آموزه هاي بلند كربلا و مكتب با شكوه اهل بيت عصمت و طهارت به خوبي مي آموزند.و همواره با جوش و خروش انقلابي در صحنه خواهند بود.امر به معروف و نهي از منكر نيز از بلندترين مراتب عزت امت اسلام است كه سالارمان امام حسين عليه السلام عزتمندانه آنرا به ما آموخت كه با آن اقدامات پليد كفّار و منافقين و مشركين به سمت فروپاشي پيش خواهد رفت...آل خليفه و آل سعود چه ميفهمند مفاهيم عالي اسلام را.؟اين مفسدين با جنايات آشكار و نهان خود عليه مردم مظلوم بالاخص شيعيان ؛ سايه ننگ و تباهي را بر سر خود خواهند ديد.
هر شيعه آزاده ، با غيرت و سلحشوري خود اگر در جنگ نابرابر امكاناتي داشت قطعاً سايه شوم نيروهاي شيطاني آل خليفه و آل سعود را هر چه زودتر از خود دور ميكرد.اما حالا كار به جايي خواهد رسيد كه براي ريشه كن كردن فساد اين شياطين ، شهادت طلبي با قليان غيرت مسلمانان به اوج خواهد رسيد و دشمنان بايد طعم اقدامات شهادت طلبانه و عملياتهاي استشهادي را از دست غيوران و كربلائيان اين زمان بچشند.اين شياطين فكر كرده اند تا كي به آنان مهلت داده ميشود؟بالاخره بايد عقلشان اينقدر قد بدهد كه از تاريخ عبرت بگيرند و بدانند كه ظلم و استبداد پايدار نميماند.شايد هم از ترس اين غلطها را ميكنند.جبهه حق و باطل همواره تا قيامت در مقابل هم خواهند بود.كربلائيان نهضت عاشورا يك طرف و يزيديان و پيروان آن در طرف ديگر.دائيان حقوق بشر به ناقضان حقوق بشر جايزه ميدهند و اقدامات پليدشان را عليه بشريت نميبينند چون چشمان خود را از به سمت ديگر معركه ميچرخانند و به ژستهاي حقوق بشري نگاه ميكنند.
باشد بالاخره حوادث تاريخ در مورد آنان نيز تكرار خواهد شد.حوادث مي آيند تا آل سعود و آل خليفه را خرد كنند.له كنند.روزي كه حكومت در عربستان متزلزل شود و دائيان حكومت بر آن به جان هم بيفتند آنوقت حرف ما را خواهند فهميد.باشد كه حالا نفهم بازي دربياورند.باشد آل خليفه و آل سعود نفهم بمانند. اما اقدامات نفهمانه شان را پاسخي در خور بايد داد....

http://www.rahealamdar.blogfa.com/

خوارج عليه شيعيان بحرين تلاش باطل ميکنند

Khawarij (Al-Saud and Al-Khalifa) are against Shiites

سالار شهيدان حضرت امام حسين عليه السلام الگوي همه شيعيان در تمام زمانها و تمام مكانهاست.شيعيان مظلوم بحريني كه گرفتار ددمنشي آل خليفه و آل سعود هستند اين را به خوبي ميدانند كه وعده هاي الهي حق است و به زودي تحقق خواهد گرفت.ظلم و جور ماندني نيست و به زودي نظام و بساط آن از ريشه كنده و خشك خواهد شد.شيعيان سر افراز در هر حالي پيروز ميدان اند حتي اگر كشته شوند،كه راه حقي را پيموده اند.و الگويشان حضرت سيد الشهدا امام حسين عليه السلام مي باشد.
باطل ها(آل خليفه و آل سعود)همانهايي كه تفكر صهيونيستي دارند و از آن پيروي ميكنند واقعاً عاجز از درك مفاهيم درست و سالم انساني هستند.انگار از خوارج نادان پيشي گرفته اند و از اسلام مفاهيم دقيق آنرا اصلاً درك نكرده اند.نابود باد آل خليفه و آل سعود و تمام حاميانشان..

destroy the Al Khalifa and the Al Saud and all the supporters


"عقل اگر نباشد جان و تن در عذاب افتند"

دشمنان اسلام ناب محمدي(ص) از گسترش روز افزون مفاهيم ارزشمند و معاني بلند مرتبه اسلام هراس دارند. سعي در هراساندن ديگران نيز دارند...
چرا هراس دارند؟يكي از دلايل اسلام ستيزان پرستش هوي نفس است.در حالي که اسلام بر زيبا بودن انسان در ابعاد مختلف(اعمال و گفتار و افكار)تاكيد دارد.و مخالف هوي پرستي است.
به غير از سران غرب بالاخص آمريکا و انگليس؛هواي نفس برخي پادشاهان عرب،خشم مردم مناطق مختلف در خاورميانه را بر انگيخته.سراني كه پيرو هواي نفس هستند و چشم بر حقايق و دقايق تاريخ بسته اند.و در جهت نيل به اميال خود از بروز فتنه در گروه مسلمين ابا نمي كنند.و منافقانه سعي دارند بر پيكر اسلام ضرباتي وارد كنند.اگر كمي عقل داشتند صفحات تاريخ را ورق ميزدند و عبرت ميگرفتند.
صفحاتي كه پر است از مصاديق ظلم و جور سرنگون شده. اينجاست كه بايد گفت عقل اگر نباشد جان و تن در عذاب افتند.همانگونه كه آل خليفه و آل سعود آرام و قرار ندارند و خون مردم بي گناه را در جهت اميال نفساني خود مي ريزند.
با اين اوصاف بايد منتظر فروپاشي اينگونه حكومتها باشيم كه خبر مرگشان خواهد آمد...


سلام.خوشحال ميشم در بيداري اسلامي بنده هم کمک شما باشم و شماهم بنده را راهنمايي کنيد.

ياعلي!

سلام عليک
ممنون از پوشش خبريتون
با کاريکاتور هايي با موضوع جهان عرب به روزم
موفق باشيد
ياعلي

اللهم عجل لوليک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه اي
تقديم به برادران و خواهران بحريني
http://uploadfa.net/1390/hjt759jjcetq4pbs06n.jpg
سلام
خدا قوت
خسته نباشي