سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بالاخره چه باید کرد؟

شنبه 90/1/20 8:2 عصر| | نظر

بسم الله
همانطور که می‌دانید انقلاب اسلامی ایران در طول سالیان متمادی همراه با فراز و نشیب‌های فراوان، تحمل هزینه‌های سنگین، گذراندن آزمون و خطاهای بسیار، و همچنین تحمل شکست‌ها و سختی‌های زیاد شکل گرفت و ایجاد شد؛ و البته محصول همه این مرارت‌ها تحصیل تجربیات ارزشمند و گراسنگی برای ملت ایران بود. اما مطمئنا راه‌های میانبرتری نیز وجود داشت که اگر می‌دانستیمشان! سریعتر و با پرداخت هزینه‌های کمتر می‌توانستیم به مرادمان برسیم. از طرفی دیگر انقلاب اسلامی ایران رهبری واحدی داشت؛ آنهم کسی چون امام خمینی (ره) که حقیقتا مردی آسمانی و ملکوتی بود و از غیب راهنمایی و هدایت می‌شد و با دست الهیش امواج مواج ملت ایران را به حرکت درمی‌آورد. اما امروز مردم بحرین و یمن و لیبی و تونس و مصر و... چه باید بکنند؟ اینها که نه رهبری واحدی دارند (و حتی اگر هم داشته باشند معلوم نیست بتواند این کشتی طوفان زده را به ساحل نجات برساند!) و نه در کوره بلاها و ابتلائات همچون مردم ایران آبدیده شده و تجربه آموخته‌اند!

حرف حساب ما این است: بالاخره چه باید کرد؟ آیا فقط باید بنشینیم و اخبار مظلومیت مردم بحرین را رصد کنیم و هی آه و افسوسی نثارشان کنیم و از رنجی که می‌برند غصه بخوریم؟ یا اینکه باید آستین‌های فکرمان را بالا بزنیم و هر چه از تجربه‌ها و دانسته‌ها در چنته داریم تقدیم مردم مظلوم بحرین کنیم؟ از همین الان دست به سوی شما دراز می‌کنیم. به سوی شمایی که درد انسانیت دارید و نمیتوانید رنج انسانی را ببینید و سکوت اختیار کنید؛ چه رسد به اینکه هم کیشتان باشد و از آن بالاتر هم پیاله می ناب محبتتان به محمد و آل محمد (سلام الله علیهم اجمعین)


تصویر آه و ناله پرستار بحرینی از مشاهده فجایع

بالاخره چه باید کرد؟
لطفا هر راهکاری را که می‌تواند باری را از دوش مردم مقاوم بحرین بردارد و آنان را در رسیدن به خواسته‌های به حقشان یاری نماید برای ما بفرستید تا به نام خودتان منتشر کرده و تقدیم برادرانمان در بحرین نماییم. البته ملت ایران و جمهوری اسلامی نیز وظایفی در قبال حمایت و کمک به مردم مظلوم بحرین دارند، که اگر راهکار و برنامه عملی در این خصوص نیز به ذهنتان خطور کرد منتظر شنیدنش هستیم.
منتظریم
یا علی (ع)...


حمایت از جنبش وبلاگی

  • برای نمایش لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی، کد زیر را در قالب وبلاگ خود اضافه کنید.
  • لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی حمایت از قیام بحرین

حامیان