شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

ساعت دماسنج
+ ذيل اين خبرسايت مشرق که خيلي برشهادت حاج احمدمتوسليان اصرار داشت!!! نوشتم: http://www.mashreghnews.ir/fa/news/68283 چهارپنج بار گفت و گو با مشرقي هاادامه پيداکرد. آن را دربخش نظرات بخوانيد»
1.اينکه نوشته ايد علاقمندان حاج احمد دوست ندارند حاجي شهيد شده باشد مگر شما از علاقمندان ايشان نيستيد؟؟؟ 2.لينک هاي ساجد هيچ قطعيتي نمي آورد که هيچ, بلکه اخبار درباره ي حاجي آنقدر متناقض است که هيچ فرد غير علاقمندي را هم قانع نکرده است!! 3. انتشار اين همه تصاوير آرشيوي سپاه يا هرجاي ديگر را با اصرار کودکانه بر روي شهادت حاج احمد ضايع نکنيد.
4. اگر عرضه نداريد از عنصر "اميد به بازگشت" حاج احمد و سيدموسي صدر و امثالهم بهره برداري شايسته براي تزريق ففرهنگ ايثار وشهادت بنماييد لطفا از خراب کردن اين اميدحقيقي و منطقي خودداري کنيد. 5. ار انتشار تصاويرناب فوق متشکر و از ناپختگي در انتساب شهادت به حاجي دلگيريم. 6. ثابت کنيد جنبه ي انتقاد داريد و اين متن را منتشرميکنيد. باتشکرمجددازانتشارتصاوير. عصرشنبه 25شوال.2مهر90
تصاوير-اولين-فرمانده-لشکر-شهيد-در-سپاه : انصافا خيلي تصويرهاي نابي هستش حتما حتما حتما ببينيد: http://www.mashreghnews.ir/fa/news/68283/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%84%D8%B4%DA%A9%D8%B1-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%87
اين هم لينک دليل! مشرق براي اثبات شهادت حاج احمد. اينقدر احتمالات و بنظرم بنظرم و فکر ميکنم فکر مي کنم و شايد توش هست که از خوندنش پشيمون ميشيد. http://www.sajed.ir/new/four-diplomats-news/18121-latest-information-about-the-four-iranian-diplomats-kidnapped-in-lebanon-2.html
پاسخ سايت مشرق به نظرم(پاسخم رابعدازنظرآن سايت بخوانيد): پاسخ مدير پايگاه مشرق: با سلام درباره سرنوشت شهيدان حاج احمد متوسليان و سه همراهشان که در جاده طرابلس به بيروت توسط نيروهاي فالانژيست حزب کتائب ربوده شدند ، اخبار ضد و نقيضي وجود ندارد. بلکه تمام آن چه که از آن به عنوان اخبار ضد و نقيض ياد مي شود ، مشتي شايعات است که حتي يک شاهد حقيقي و زنده پاي هيچ کدام از آن را امضا نکرده است.
ادامه پاسخ مشرق: حتي يک خبر مبني بر زنده بودن اين چهار نفر وجود ندارد که مستند به شخصيت حقيقي باشد. بيانيه هاي وزارت امور خارجه هم دليلي بر زنده بودن آنان نيست و تنها رعايت قواعد ديپلماتيک مي باشد. در عوض ، براي شهادت 4 گروگان ايراني ، طي 30 سال گذشته ، بارها از سوي مقامات حزب کتائب ، اطلاعاتي ارائه شده است و حتي در گزارش رسمي رژيم صهيونيستي در سال 2008 ، بر شهادت آنان و حتي محل دفنشان تاکيد شده
ادامه: اما مقامات رسمي کشور بايد مطابق با عرف ديپلملاتيک عمل نمايند تا در مواقع مقتضي ، توانايي دريافت حداکثر امتيازات را داشته باشند.با اين حساب چيزي تحت عنوان اخبار ضد و نقيض فراوان وجود ندارد بلکه تنها اخباري مبني بر شهادت آنان وجود دارد که مي توان آن ها را غير شفاف تلقي کرد و نه کذب ، زيرا دليلي براي رد آن ها در دست طرف ايراني نيست.
ادامه: اما اين که ما عرضه نداريم از عنصر اميد به بازگشت بهره برداري شايسته براي تزريق فرهنگ ايثار و شهادت بنماييم ، به اين مهم باز مي گردد که اصولا از نظر مشرق ، چنين بهره برداري!!! در حقيقت سوء استفاده تلقي مي شود و نفس «شهادت » اين عزيزان ، خود عاملي براي تزريق فرهنگ ايثار و شهادت است. آن چه از نظر شما اميد منطقي و حقيقي تلقي مي شود ، از جانب ما نه حقيقي است و نه منطقي.
ادامه:و بر هيچ مستند قابل قبول و واقعي استوار نيست ماجراي امام موسي صدر از نظر ما با قضيه 4 ديپلمات متفاوت است. در جريان امام موسي صدر ، گذاره هاي بسيار شفافي براي طرح اصل صورت مسئله وجود دارد اما در ماجراي 4 گروگان ايراني ، طرف ايراني حتي با طرف اصلي رباينده ، يعني حزب کتائب رودر رو نيست و تنها به لحاظ اين که حزب کتائب متحد رژيم صهيونيستي در زمان اشغال بيروت بوده است ، مسئوليت اين آدم ربايي را ..
..متوجه آن رژيم مي داند و از اين لحاظ متهم اصلي در اين ماجرا به هيچ وجه پاسخ گو نبوده و اساسا هيچ مسئوليتي را در اين زمينه بر عهده نمي گيرد. با احترام به اميد شما،بارديگرتاکيدميکنيم که حاج احمدمتوسليان،فرمانده غيورلشکر 27 محمد رسول الله ، همان گونه که خود آرزو مي کرد ، به دست شقي ترين دشمنان خدا و پيامبرانش به شهادت رسيده است و انشاءالله به هنگام در رکاب مولايش ، بازخواهد گشت تا..
..آخرين عمليات جبهه حق عليه کفر و شرک جهاني حضور داشته باشد. به اميد آن روز
پاسخ اينجانب: ..
باسلام.از درج نظر مربوطه متشکرم. پاسخ مفصلي نوشتم اما ارسال نشد!خلاصه اش اينکه: 1. آنچه يقيني است آخرين بار ايشان زنده ديده شده اند واين گواهي مومنان ثقه است و آنچه از جنايت اسارت شان در اين خصوص روايت صورت گرفته توسط کفار و فساق است. اين يعني اينکه به حکم قران کريم نمي توان به حرف فاسقان عمل کردمگر اينکه بادلايل اثبات شود.
2. آنچه از آنها(فالانژها وغيره)نقل شده متناقض است. متاسفانه شما برخوردتان ژورناليستيک! است.برايتان به راحتي قطع و يقين حاصل ميشود. و حدس و احتمالات را به جاي حقيقت و واقعيت به خورد مومنان و مجاهدان مخاطبتان مي دهيد. 3. از شهادت حاج احمدهيچ باکي نداريم و اين را فخر ايشان مي دانيم اما با تصورات شما نمي توانيم اين نسبت را به ايشان بدهيم.
4 . در مورد بهره گيري از عنصرحقيقي و واقعي "اميدبه بازگشت اين بزرگواران" مطالبي گفتيد که مايه تاسف شديد مخاطبان است. فقط به همين اکتفا مي کنيم که اين اميدواري حقيقي و منطقي ما براي ما بهره اي مادي ندارد اما براي مسئولان پيگيري وضع ايشان و نيز براي انها که وظيفه ي تبليغي اي در اين راستا دارندفراغتي براي الحاق پرونده ي اين عزيزان به دهها هزار شهيدي که در حق نشر اثار و اجرايي کردن منوياتشان کوتاهي
کوتاهي هايي فراوان شده است از صدر تا ذيل. اين ها را شنيديد و ديديد اما همه را رها کنيد "دلايل" محکمه پسنداگر براي مخاطبان ارائه نميدهيد لااقل دلايلي عاقل پسند ارائه دهيد. 5. ما هيچ تعصبي براي عدم قبول حق نداريم. از شما نيز خواهش مي کنيم که بر تخيل خودتان اصرار نورزيد و با حوصله دنبال دليل بگرديد و کلاه خودتان را قاضي کنيد و ما را مطلع کنيد.
باز هم مي خواهيم از انتشار اين تصاوير ناب تشکر کنيم اما چه کنيم که اصرار بيجاي شما ما را مجبور به پي جويي حقيقت مي کند. 6. ناگفته نماند لينک باران کردن اينجا کمکي به اثبات حقيقت نمي کندبلکه يک جمع بندي دقيق و علمي از ماوقع با ضميمه هاي مربوطه راهگشا ميباشد. با احترام و انتظار فراوان.
پاسخ مشرق: .. بعدا قرار مي دهيم.
ادامه پاسخ خبرنگار مشرق
ادامه ي پاسخ آنها..
پاسخ مابه مشرق: سلام به خوانندگان دلشوره گرفته از اين گفتگو. 1.خيلي تلاش کرديم برادرخبرنگارمشرق را در اولين موضعگيري هاي کامنتي در اين سايت ارزشمند , مجاب کنيم که: "البينه علي المدعي". اما اين خبرنگارمحترم يادش ميرود که ادعاي شهادت حاجي را وي مطرح کرده است.و اين فعل و انفعال و دلشوره وناراحتي دراين مبحث به خاطر همين ادعاي ژورناليستي است. قضاوت باشما. 2. 3. 4. (همان موارد مذکور در سابق را بخوانيد)
.. چون نه جواب داده شده و نه فرصت جدل ندارم گرچه توان ادامه ي اين بحث فوق العاده مهم و جدي بحمدالله موجوداست. قضاوت هم کمافي السابق باخود شما.5. اين مباحث را در اين وبلاگ پي ميگيريم. اگر آقايان مشرقي اجازه نشر دادند تشريف بياوريد در اينجا درخدمتيم.http://bahrain.parsiblog.com/MLink/?5292813 جسم و روحمان با شهداو مجاهدان راه خدا محشور باد. ياعلي(ع)
پاسخ جديد به مشرقيها:سلام. به مطالبه ما پاسخ نداديد چون دليل عقل پسندي بر اثبات ادعاي سطحي و ژورناليستي تان نداريد. آدرس وبلاگ راهم که منتشر نکرديد چون تمايل نداريد. و البته در اين مورد شما اختيار داريد، برخلاف قبل که موظف به اثبات ادعاي خام تان هستيد. در هر حال با اين کارتان (شبهه افکني بي دليل در خصوص شهادت حاجي) ما از شما عزيزان پيش خداي متعال شکايت داريم
چرا که اگر توان عرضه ي آن دليل را نداريد و زورتان به صاحبان آن کرسي ها نمي رسد اين حق را هم نداريد بر روي اعصاب ما اسکي کنيدو از اعتباري که به دليل انتسابتان به مجموعه هاي ايثارگري داريد سوءاستفاده کنيد.ايکاش در يک محيط بي سانسور(نظير يک شبکه اجتماعي )مي توانستيم راحت تر بحث کنيم و خالي بودن دست تان از دليل را بهتر و بيشتر از اين اثبات کنيم. والي الله المشتکي. روح شهدا شاد و راه مجاهدان پررهرو
تسبیح دیجیتال
جنبش "حمايت" ازبحرين
رتبه 88
8 برگزیده
361 دوست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top