شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

درب کنسرو بازکن برقی
+ مونيتورينگ تلويزيون دولتي بحرين : خيابانها خلوت! و مسيرها همگي باز است .. // بر خلاف تصاوير و مستندات فراوان مبني بر تظاهرات انبوه مردم ..
سلام. من درباره بحرين و بحران اون يه موضوع گزارش برداشتم ميتونيد به من کمک کنيد مثلا بر چه اساس عربستان وارد بحرين شد؟ کدوم مصوبه شوراي خليج؟
سلام.شوراي همکاري خليج فارس يک مصوبه داشته که در مقابل حمله ي دشمن خارجي به يک کشور ، ديگر کشورهاي اين شورا مي تواننبه دفاع از آن کشور بپردازند و نيرو اعزام کنند. اما نکته اين است که بحرين مورد هجوم خارجي که قرار نگرفته هيچ، بلکه اعتراضات داخلي نيزمسالمت آميز است واصلا خشونت آميز نبوده است. درواقع عربستان بابهانه ي تظاهرات خواسته بحرين را تحت اشغال خود دربياورد اشغالي که دقيقا1سال و دوروزگذشته..
خيلي ممنون من نمي دونستم اما پس از بحران هيچ جلسه اي رو شورا در خصوص بحرين و اعزام نيرو به اون داشته! من نتونستم توي سايت شورا چيزي پيدا کنم! ببخشيد مزاحم ميشم اما خيلي سوال در خصوص بحرين دارم که جوابش در هيچ سايتي نيست
http://bahrain.parsiblog.com/Rooms/826/ اتاق گفتگويي است که مي توانيد در آن مطالب مورد نظرتان را مطرح کنيد تا در خدمت تان باشيم.. هر سوالي داريد بپرسيد .. ما هم هرقدر در توان مان باشد ان شاء الله در خدمت شما خواهيم بود .. ياعلي(ع)
اين مصوبه اي که همان حمايت از دول اعضا در مقابل حمله ي کشور خارجي باشد را سالها قبل امضا کرده بوده اند که اگر خاظرتان باشد در مقابل عراق اين مصوبه شان اجرايي شد!! (البته توسط امريکا و ... ) . بقيه ي سوال و جواب ها در اتاق مزبور.
درب کنسرو بازکن برقی
جنبش "حمايت" ازبحرين
رتبه 88
8 برگزیده
361 دوست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top