سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی از بحرین ؛ جدید، مهم و متنوع

چهارشنبه 90/4/1 3:43 عصر| | نظر

بسم الله الرحمن الرحیم
کمافی السابق بعضی نکاتی که کمتر دراخبار مشاهده می کنید را برایتان در اینجا گزارش می دهیم. ناگفته نماندهمانگونه که درپستهای قبل عرض نمودیم بحمدالله سایتهای قابل توجهی برای خبررسانی مرتب و لحظه ای از بحرین وجوددارند که خب این بار را از دوش مابرداشته اند. این سایتها را از پستهای قبل بیرون می کشیم و انشاالله در همین جا اضافه می نماییم.

و اما نکات ما:
الف )  هم اکنون یک جنگ پرشدت سایبری بین بروبچه های مجاهدبحرینی در مقابل سایتها و صفحات ضدانقلاب های بحرین وجود دارد. هک کردن سایت های خبری و نیز تالارهای گفتمان! خلیفی ها و وهابی ها  و همچنین گزارش و حذف صفحات فیس بوکی نمونه ای از این جنگ اینترنتی است. البته آنها نیز ساکت ننشسته اند و به جبهه ی خودی لطماتی زده اند.
 صدالبته نمی خواهیم اینجا را با انبوه اطلاعاتی که داریم پر کنیم,اما خب منتظر کمکی هایی هستیم که اعلام آمادگی نمایند تا ما هم سرذوق بیاییم که انجام وظیفه نموده و دانسته های خودمان را تقدیم نماییم.
فهرست بلندبالایی از سایتهای دشمنان مردم مظلوم بحرین در دسترس مان هست که آماده ی تقدیم به شما مجاهدان سایبری می باشد. 

ب ) نمی دانیم شنیده ایدیا خیر , که شاعره ی مجاهد خانم "آیات القرمزی" (به ضم قاف) را مجبور به اعتذار از حاکمان ظالم و فاسد آل خلیفه نموده اند.
جالب این است که این عذرخواهی , به قول خودمانی خیلی تابلو بود و تصنعی و ظاهری بودن از سر و روی این فیلم بسیار کوتاه می بارید. این فشار روحی بر ایشان نه تنها انقلابی های بحرین را دلسردنکرده بلکه درموارد متعددی با یادآوری فشارمشرکین بر جناب عماربن یاسر(ره) و تقیه ی ایشان  این بخش از آیه شریفه را تکرار می کنند  که ".. الا من اکره و قلبه مطمئن بالایمان .." .
همه می دانند که این بانوی مجاهد را با اکراه مجبور کرده اند که این عذرخواهی صوری را داشته باشند. همین باعث شده که آن اشعار مهم و تعیین کننده که به منزله ی تیرخلاصی بر حیثیت نداشته ی خلیفی ها بود به این بهانه  بارها و بارها تکرار و بازخوانی شود.
جمعه ی این هفته نیز قرار است به کوری چشم دشمنان اسلام وقرآن ,همه شان باهم در صفحات اینترنتی شان و وبلاگ ها و سایتهایشان  این اشعار را با سبک جدیدی بازنشر دهند. شما نیز اگر مایل بودید به همین بهانه این فایل صوتی و نیز متن اشعار را که  افتضاح کننده ی شاهان و  درباریان و در یک کلمه اسلام امریکایی است را بازتاب دهید.

به لطف خدا این نوشته تا دقایق و ساعات بعد تکمیل خواهد شد.
یاعلی(ع)
_________________________________________
مرتبط:
- این وبلاگ نامه های نوجوانان ایرانی را به نوجوانان بحرینی نقل وترجمه به عربی نموده است. +

- مدیرمحترم وبلاگ سیاره رنج پیشنهاد داده اند قالب های مناسب برای بحرین را از این نشانی: کانون وبلاگنویسان شیعه دریافت نماییم. این مطلب وبلاگ سیاره رنج نیز خواندنی است. ببینید: +
- سایت خبری تحلیلی نقدنیوز نوشته ی " گلایه ای از خودی ها " درج شده در وبلاگ را پوشش داده اند.
- حاج رضوان نویسنده ی وبلاگ نسل جوان  مطلب ارزشمندی را تهیه کرده اند تحت عنوان : دردهای بحرین در گفتگو با یک جوان بحرینی .این نوشته 2 بخش داد که هم متن اصلی عربی و هم ترجمه ی خوبی از آن را ارائه داده اند.محتوای آن هم یک روایت از درون بحرین است.ببینیدش.
- وبلاگ " ولایت1389 " مجموعه ای ازکاریکاتورهای مربوط به جهان اسلام را ارائه نموده اند.

بقیه اش را اینجاببینید + .
- وبلاگ ارزشمند "بحرین یا کربلا؟ " متن سخنان ولی امر مسلمین رهبرمعظم انقلاب اسلامی در خصوص بحرین را در تلاشی شایان  به زبان عربی  و نیز انگلیسی ترجمه نموده اند. علاقمندیم که این پست را مستقلا بازنشر دهیم. تا آن وقت به این نشانی سربزنید. +  

- وبلاگ " راه علمدار " مطلبی موسع را در خصوص بررسی عملیات استشهادی بر علیه حکام ظالم آل خلیفه و آل سعود نوشته اند. این هم یادگاری از وبلاگ ایشان :

- وبلاگ "تحلیلی سیاسی" نیز به موضوع بحرین و پوشش قضایای این مردم مظلوم پرداخته اند.
- وبلاگ انقلاب بحرین نیز کمافی السابق  طرح گرافیکی ای را ارائه نموده اند که در اینجا بازتاب می دهیمش.به یاد مهندس شهید علی المومن  سمبل شهدای بحرین؛


حمایت از جنبش وبلاگی

  • برای نمایش لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی، کد زیر را در قالب وبلاگ خود اضافه کنید.
  • لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی حمایت از قیام بحرین

حامیان