شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

تسبیح دیجیتال
خلاصه ي حرف اين بود که: آري بايد براي مسلمانان مطالب آقا را با ابزار هنر نظيرگرافيک و کليپ و... منتقل نمود. اما اگر فرمايش هاي رهبرمعظم را در خودمان هضم کنيم و آن را "ترجمه رفتاري" نماييم و آن را در حشرو نشرمان با مخاطب مجازي به او منتقل کنيم اين بهترين کار ممکن است. نيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اين بحث دست شما عزيزان را مي بوسد. منتظر مشارکت شما هستيم. اگر ابهامي هست بگيد تا تبيين کنم.
ما داريم التماس مي کنيم ها. شما را به خدا کمي همت کنيد. يعني يکي نيست بياد بگه اين حرفت اينقدرش درست بود اينقدرش نادرست . يه نظري آخه!!!!!!!!!1
ببينيد: http://eshghali3.persianblog.ir/post/63/
313مجاهد
اجراي فرامين آقا درسته، و درسته که ما هم بايد حرفاي ايشون رو هضم کنيم. ولي فکر نميکنم بتونيم به مخاطب مجازي با رفتارمون اين حرفا رو منتقل کنيم. بهتره ترجمه عربي رو هم بذاريم. به علاه با مخاطب مجازي چطور ميشه حشر و نشر داشت؟ جز با نوشته؛ که اونم ميشه مثل همين که بيايم و سخنان آقا رو ترجمه کنيم.
سلام بزرگوار.بعدازتشکر از مشارکت تان و خداقوت؛مقصوداز ترجمه عملي فرمايش هاي آقا اينه که يک حضورکاملا طبيعي امامطابق بانظرات آقا اشته باشيم. مثلا اگر آقاوامام(ره)بروحدت تاکيددارندوبين مسلمانان فرقي نميگذارندمن وشماهم اين را در رفتارمان پياده کنيم.. ما سعي ميکنيم بزن دررويي يه کاري رو بکنيم و مثل لوبياي سحرآميز که تابذرش رو مي انداختي رشدعجيب ميکرد کار کنيم حال انکه اينجور کارهازمانبر هستش و بايد..
..بايد به اين کار ها دل داد و دل سوزاند و خون دل خورد..اين يه کم زحمت داره اما هم براي خودمون خوبه که دقيق و حساب شده کار ميکنيم و هم براي اون مخاطبمون که مي فهمه که شما براش مايه گذاشتيد و به قول بعضي ها بهش مستقيم يا غير مستقيم " ارد" نداده ايد.. بگذاريد به يک تعبير ديگه حرفم رو تقديم کنم..
الانه زمان دستور دادن و امريه صادر گذشته يعني کسي توي اون ور دنيا از ما دستور بگير نيست,خيالتون از اين محور راحت راحت باشه.البته خوشبختانه شماوديگرعزيزان اين محيط به اين نکته عنايت داريد. و اما دوره پيام دادن و ارسال رهنمودهاي خشک توسط ماها هم گذشته, چون مخاطب الان اگر بخواهدجذب بشود باعنصرهنر است که جذب مي شود. خب شما دوستان دغدغه مند تااينجايش را خوب آمده ايد(القاء پيام باهنر) اما ..
.. اما اين روش هم در ميان مخاطب دارد از کارايي مي افتد و در حال دمده شدن است-البته اگر تابحال نشده باشد- و خب چون هنوز کمابيش کارايي دارد نمي خواهم اگر همت شما به سمت اين روش جلب شده است ، آن را متوقف کنم اما اين دلسوزي و مشاوره دوستانه را از برادرتان بپذيريد که : ترجمه عملي و رفتاري بهترين کار است. خب حالا اين ترجمه رفتاري رهنمودهاي ولي امر يعني چه؟ مقصود اينه که بايدروي حرفهاي آقاخوب تامل کنيم..
..باافرادي که دغدغه حرفهاي آقارو دارند هم راه و هم سفر بشيم و اين موارد رو در ان محيط به سهولت تمام پياده کنيم.. مثلا جمع برو بچه هاي گروپ(گروه) "هموبلاگي" {سهيل کريمي و ديگر دوستان} در فيس بوک چنين همسفري و همراهي اي را دارند اما تنها نقصي که دارند اينست که به زبان تسلط خوبي ندارنداگر بگويم اصلا ندارندشايدبيراه نباشد چون متاسفانه چيزي به چشمم نيامدوبنظرم بروز وظهوري دراين زمينه نداشتند. ادامه..
لذا خواهش مي کنم ما و شما بياييم و يک زندگي طبيعي و عادي مومنانه را در فضاي مخاطب هاي عرب زبان و يا انگليسي زبان و غيره رقم بزنيم. وقتي شماي بچه مومن ايراني که روزقدس آن تقلا و تلاش را براي تبيين رذالتهاي صهيونيستها در اينترنت صورت مي دهي بيايي و براي شهادت امام صادق عليه السلام هم يک بنر وطرح گرافيکي را در صفحه ات قرار دهي اين مي شود يک ترجمه عملي. وقتي که کسي ازپاکستان ازشمادرخواست تبادل کرد..
.. دست دست نمي کني و بين او و يک لبناني حزب الله لبنان فرق نميگذاري چرا که دانشجوي"تحريک جعفري"وياامثالهم همان ورژن پاکستاني حزب الله هستند.. همچنين است در برخوردباسني مذهب ها. که آيا آنجا هم حرف آقا را پياده مي کنيم و اورابرادرخود ميدانيم يا خير؟؟ .. باز هم حرف هست.. اما لطفا همين هارا يکي دوبار ديگه بازخواني کنيد چون زيپ شده نقديم شدنياز به آنزيپ داره!!
مجاهد313
حرفت درست. ولي چيزي که من توي فضاي وب ياد گرفتم، عدم اطمينانه. من نميدونم کسي که الان به من پيام دوست و تبادل ميده، واقعا همون کسيه که ميگه يا نه. من قبول دارم حرفاتون رو و معمولا سعي ميکنم توي وبم هم رعايت کنم. اگه کسي به من فحش ميده من محترمانه جوابش رو ميدم. و سعي ميکنم منطقي باهاش صحبت کنم. ولي تشخيص اينکه اين شخصي که الان باهاش صحبت ميکنم واقعا کسي هست که دنبال حقيقته يا مريض دل که...
مجاهد313
مي خواد منو نا اميد کنه و شبهه بندازه سخته.
تسبیح دیجیتال
جنبش "حمايت" ازبحرين
رتبه 88
8 برگزیده
361 دوست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top