شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

mp3 player شوکر
+ آموزش زبان- عربي-3 (لغات مهم ) ؛ باحفظ کردن اين20لغت پرکاربرد عربي, به راحتي اخبارعربي شبکه العالم و الکوثر را ببينيد+گوش دهيد: {{ قبل از خواندن اين فيد لطفا حتماحتما حتما فيدقبلي: شماره (2) را ببينيد : http://bahrain.parsiblog.com/MLink/?6110355 }}
1. مباشر: مستقيم
2. بَثِِّ : پخش کردن
3. اِعتقال: دستگيرکردن.
4. حاو’ل’ : تلاش کرد
5. إشتباک: درگيري
6. مُکافَحه : مبارزه
7. إحتجاجات: اعتراضات
8. إفراج: آزاد کردن
9. مَصدر: منبع خبري
10. ضٍفِّه: کرانه ؛ مثل الضفة الغربية : کرانه باختري
11. قذائف هاون: خمپاره
12. إسعاف: اورژانس
13. تدريب: آموزش و تمرين دادن
14. بلطجيه: اوباش
15. تفند: محکوم کرد
16. ترفض: رد کرد
17. إدانه: محکوم کردن
18. مفخخه: بمب گذاري شده
19. ِقمّة : کنگره ، کنفرانس
20 . أزمَِِة : بحران.
اين بيست لغت جديد پرکاربرد + اينکه از هم خانواده: هم ريشه: هم بن ، آن افعال و اسامي استفاده کنيد + اينکه اخبار عربي را در روزهايي گوش مي دهيد که اخبار فارسي را هم گوش داده ايد باعث مي شود+ علاقمندي و ذوق و شوق شما در اطلاع پيدا کردن از اخبار مسلمانان ديگر نقاط جهان اسلام ؛ باعث مي شود که با ميانبر ترين مسير و صدالبته با سرعت بسيار به اين زبان مسلط شويد.. بعدي ..
سلام..ممنون.............استفاده برديم..ان شاء الله كه حفظ بشيم.....سال نوتون مبارك
يادتان باشد که ما و شماي ديپلم به بالايي که مذهبي هم هستيم(انشاالله؛ خودم رو ميگم) در زبان عربي دستمون تا حدود 70 درصد پرهستش. برخلاف زبان انگليسي که خيلي دستمون پرباشه بين 20 تا 30 درصده. لذا بياييد اول از همه عربي را تکميل کنيم تابااعتمادبه نفس بيشتري باهم بريم سراغ انگليسي.
حالا هرچي همت داريد خرج اين تمرين ساده و موثري کنيد که روش اش در فيد (2) تقديم شما بزرگواران شد. ضمنا اين شما و لطفي که مي کنيد و به دوستان تان که علاقمند به يادگيري زبان عربي هستند اطلاع مي دهيد ؛ چه با لينک دادن و چه با بازنشر و لايک زدن.. التماس دعا.. خصوصا از کاربران محترمي که در مشهد و قم و شيراز زائر هستند.. ياعلي(ع)
سلام عليكم...ممنون از شما بزرگوار...فقط اگر لطف بفرماييد اعراب گذاري كنيد ممنون ميشم.التماس دعا
سلام...ممنون از توضيحاتتون...استفاده کرديم...قابل باشيم دعاگوهستيم...
@ عشق الهي : و عليکم السلام؛ تا توانستم اعراب گذاري کردم اما همچنانکه عرض کردم با listening اخبار العالم و نيز مطالعه زيرنويس هايش مي توانيد کم کم و به مرور بين نوشته و اعراب آن تطابق ايجاد کنيد..
@ سکوت خيس: سلام عليکم ؛ وظيفه ما بود که اين راه ميانبر را معرفي و تقديم کنيم. ان شاء الله در همين يک هفته و يا ده روز آتي بتوانيد براحتي ادعا کنيد که دوزبانه شده ايد.. اين کار سخت نيست.. بنده از يک مسير طي شده با شما صحبت مي کنم.. بابت دعاي خيرتان نيز متشکريم..اجرکم عندالله. ياعلي(ع)
ممنون از شما بزرگوار...لطف فرموديد.
@ " عشق الهي " ؛ سلام.. خوهش مي کنم وظيفه بود.. اما اگر از پيشرفت تان ماراباخبر کنيد ممنون مي شويم.. موفق باشيد.. ياعلي(ع)
سلام به شما علاقمندان محترم يادگيري زبان عربي .. ميگم لغت ها را حفظ کرديد ديگه انشاالله؟؟؟
سلام. جهت باز نشر
آموزش پیرایش مردانه اورجینال
جنبش "حمايت" ازبحرين
رتبه 88
8 برگزیده
361 دوست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top