سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای بحرین چه کنیم؟؟

پنج شنبه 90/7/14 2:15 صبح| | نظر

بسم الله الرحمن الرحیم .

دوستان و بزرگواران پیگیر بیداری اسلامی و خصوصا بحرین اخیرا  نکات و پیشنهادهایی را مطرح می کنند که از این قبیل است:

1. اقدامی شایسته در خصوص "بازی تیم های فوتبال ایران و بحرین" ؛ به نحوی که در عین رعایت نکات انتظامی کاری کنیم که پیام ما به مردم و نیز حکام بحرین برسد..

2. حرکت  و "خیزش وبلاگی" بطوری که یک نوشته یا متن را در وبلاگ ها قرار دهیم تا همبستگی خویش را با مردم مومن و مظلوم بحرین به  آنها ابلاغ کنیم..
{ متن کامل هردو کامنت را در انتهای نوشته کپی می کنیم}
حال نکته ای که به ذهن می رسد همین است که : عزیزان در کدام محیط و چگونه این چکش کاری های اولیه ی بحث  را انجام دهیم تا اینکه وقتی کاری را شروع می کنیم بتوانیم تاثیرگذاری  قابل توجه داشته باشیم؟؟
    شاید  به نظر برسد که برای این دسته از گفت و گوها می توان در بخش کامنت ها بحث کرد اما خب شما می دانید که کامنتها آنجنان که باید بیننده ندارد.. با ایمیل گروهی هم شاید بتوان کارهایی کرد اما آن هم تعاملی و دو طرفه نیست..
    برای این کار محیط های مختلف را بررسی کردیم  فعلا دسترسی مان به محیط شبکه اجتماعی "پیامرسان" سرویس وبلاگی پارسی بلاگ راحت ترین و مناسب ترین محیط می باشد.
کافی است در  پارسی بلاگ (http://www.parsiblog.com ) یک وبلاگ ثبت کنید. آنگاه  با همان آی دی می توانید گرچه در بخش  وبلاگ آن هم چیزی ننویسید، از خدمات پیامرسان استفاده نمایید.

     ما در آنجا اتاق گفت و گوی ویژه نیز تعبیه نموده ایم .. این هم نشانی اش: http://bahrain.parsiblog.com/Rooms/826/%d8%ac%d9%86%d8%a8%d8%b4+%d9%88%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d9%8a+%d8%ad%d9%85%d8%a7%d9%8a%d8%aa+%d8%a7%d8%b2+%d9%82%d9%8a%d8%a7%d9%85+%d9%85%d8%b1%d8%af%d9%85+%d9%85%d8%b8%d9%84%d9%88%d9%85+%d8%a8%d8%ad%d8%b1%d9%8a%d9%86/
کافی است در پارسی بلاگ عضوباشید با درخواست عضویت می توانید بلافاصله در گفت و گوها مشارکت نمایید.
منتظرتان هستیم.
راستی صفحه ی اینترنتی جنبش وبلاگی حمایت را هم سر بزنید
http://bahrain.parsiblog.com/Me

کامنت "مجاهد313 " :
من یه پیشنهاد دارم:
میگم یه روزی رو مثلا شنبه مشخص کنید و اطلاع رسانی کنید که به طور هماهنگ یه تعداد زیادی از وبلاگای هم فکر آزاده یا غیر همفکر ولی آزاده پست اولشون رو یه متن مشترک در حمایت از مردم بحرین بذارن و لینک بدن به یه وبلاگ یا سایت در مورد بحرین.
حالا میشه یه متن عربی باشه برای روحیه و دلگرمی دادن به مردم بحرین یا دعوت بقیه ملت ها برای کمک های عقیدتی و فکری و سایبری به مردم بحرین.
یا یه جیزی توی همین مایه ها.
من فکر میکنم بشه یه حرکت نسبتاً بزرگ راه انداخت. شما مطمئناً یک سری رفیق اینترنتی و هم خط داری. به اونا میگی. اونا هم به بقیه میگن و بقیه هم به بقیه.
نظرت چیه؟
برام نظرت رو بفرست.
___________________
کامنت "سرباز گمنام آقا " :
سلام علیک
ممنون از مطالبتون.
ببخشید که وقت نمیکنیم بهتون سر بزنیم.
داداش داشتم فکر میکردم برای یه حرکت جالب به نفع مردم بحرین.
حرکتمون چیه الان بهت میگم.
من تو کلوب دات کام شروع کردم. هفته ی دیگه سه شنبه 19 مهرماه بازی ایران و بحرینه این بازی تو استادیوم ازادی برگزار میشه.
ما میتونیم از این فرصت خوب استفاده کنیم.
چون بازی بین المللیه مطمئنا بازتاب خبری خوبی داره.
اگر شما که به عنوان یه سایت مرجع حمایت از بحرین شروع کنی به تبلیغات برای اون روز ماهم کمک میکنیم برای گسترده شدن تبلیغات مطمئن باشید کار جواب میده.
فرصت خوبیه.

منتظر جوابتون هستم
یاعلی

 


حمایت از جنبش وبلاگی

  • برای نمایش لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی، کد زیر را در قالب وبلاگ خود اضافه کنید.
  • لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی حمایت از قیام بحرین

حامیان