سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاسخ به یک نظر در فید گوگل

جمعه 90/1/19 9:17 عصر| | نظر

بسم الله
در یک فید (همان معادل پست که در وبلاگنویسی بکار می بریم) یکی از دوستان این خبر را قرار داده بودند که: "شکنجه در حد مرگ" و باز هم تکرار یک فاجعه در بحرین؛ بیست و پنجمین شهید بحرین "حاج سید حمید المحفوظ" هستن که 57 سال سن داشتن. عصر روز سه شنبه 6 آوریل 2011 سید حمید برای فوتوکپی برداشتن از پاسپورتشون از خونه خارج میشن و دیگه برنمیگردن... صبح روز بعد! رفتگر یه جنازه ای رو توی خیابون پیدا میکنه! اهالی محل رو خبر میده و این جنازه که به طرز بسیار دلخراشی کبود شده بود، جنازه ی شهید سید حمید بود. {تصاویر این شهید عزیز را در اینجا قرار نمی دهیم. اگر دوستان اصرار دارند از عمق دنائت این نامردترین انسانهای عالم با خبر شوند ببینند اما قاعدتا توصیه نمی کنیم}
و اما این هم یکی از کامنتهای دوستان خواننده ی فید(همان که در وبلاگ پست نامیده می شود):
H hamidi - بر آل سعود و پدرانشان و طرفدارانشان و فرزندانشان لعنت...
بعد از تعداد زیادی پاسخ که رد و بدل شد، کاربر محترم جناب "حمیدی" نوشتند:
H hamidi - عجیبه که تا حالا کسی پیدا نشده که به من گیر بده به خاطر لعنی که فرستادم!!!ا ما اگه یکی از قاتلین بی بی دو عالم رو لعن می کردم کلی آدم می ریخت سرم که چرا لعن می کنی!!!
اینجانب نوشتم:

محمد علی - سلام. جناب"حمیدی"
ببینید، اینکه هر ظالمی حقیقتا مستحق لعن است در این جا حرفی نیست مگر اینکه در بروز و آشکارکردن آن نکاتی را لحاظ کنیم.
مطلب بعدی ام را خوب دقت بفرمایید:
بگذارید اول ادعایم که پیاده بودن ماها (همه مون از بنده تا شما و تا برو بالا تا صدا و سیما) در عرصه تبلیغات را مطرح کنم و بعد براتون مثال بزنم. الان چندین و چند هفته است که شدیدا پیگیر اخبار بحرین و امثالهم هستم. بتازگی هم مشارکتم را در باز گوگل شروع کرده ام. این همه ظلم به مردم بحرین داره انجام میشه این مظالم محسوس و قابل لمس هم هست. اما مشکل همین است که این در حد "قابلیت" هست و به "فعلیت" نرسیده. چه کسی باید اینکار را بکنه و این درک بشری از فجایع و مظالم را به فعلیت در بیاورد؟؟ جواب: از بنده گرفته تا شما و... تا صدا و سیما؛ می بینید که: ما در حل یک تمرین ساده در مانده ایم برادرم. چه برسد به مساله ی عظیمی که عالم در درک آن، همچون طفل نوپای گنگ و نافهم است. هروقت شما و ما توانستیم این ابهام و ضعف تبلیغاتی را در بحرین و از شیعیان آن سیده نساء العالمین(علیهاسلام الله) برداریم شاید بتوانیم ورزیدگی ای پیدا کنیم برای حل مسایل بزرگتر و بزرگتری که از آن جمله است ابهامات بشر در درک عظمت ظلمی که صحابی نماهای پیامبراعظم(صلی الله علیه وآله) بر این مظهر عصمت و طهارت به ناروا انجام دادند. بنظرم به تلویح رسانده باشم که موضع ما درباره استحقاق لعن برظالمین چه باشد. می ماند بحث در مورد آشکار نمودن و یا عدم آن و یا راهی بینابین که بماند برای وقتی که آن لطف را به اینجانب مرحمت نمودید. موفق و موید باشید.
حال اگر شما عزیزان خواننده ی این وبلاگ نیز نظری تکمیلی داشتید در بخش نظرات وبلاگ مطلبتان را افاضه بفرمایید. حتی الامکان در داخل پست بازتاب داده خواهدشد انشاالله. مشتاقانه منتظریم. یاعلی(ع)


حمایت از جنبش وبلاگی

  • برای نمایش لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی، کد زیر را در قالب وبلاگ خود اضافه کنید.
  • لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی حمایت از قیام بحرین

حامیان