سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار جدید بحرین در وبلاگ شما

جمعه 90/1/19 11:47 عصر| | نظر

بسم الله
این روزها خبرهای مربوط به کشتار مردم انقلابی بحرین را که می شنویم، عکس شهدایشان را که می بینیم، سکوت بنیادهای مدافع حقوق بشر (فقط در اسم) را که می بینیم، دلمان خون می‌شود. انگار دستها همه همراه شده اند تا فریاد شجاعانه جوانان مبارز بحرین به گوش کسی نرسد. وهابیان بی ایمان به اسم دین ساختگیشان، جوانان بی گناه بحرینی را به خاک و خون می کشند و شبکه های صهیونیستی همه چیز را سانسور می کنند.

«امروز دنیا باید صدای مظلومیت ملت مبارز بحرین را بشنود»

با عده ای از دوستان یک لینک باکس برای انتشار اخبار بحرین راه اندازی کرده ایم که مشارکت باقی دوستان می تواند در انتشار و همه گیر شدن اخبار بحرین موثر واقع شود. شاید این کمترین کاری باشد که از ما وبلاگ نویسان ایرانی برای کمک به خواهران و برادران ایمانیمان در بحرین بربیاید.برای مشارکت در این طرح می توانید کد موجود در لینک باکس زیر عبارت دریافت کد را در بخش مناسبی در قالب وبلاگتان کپی کنید.برای ارسال خبر به باکس هم می توانید از گزینه ارسال لینک جدید موجود در باکس اقدام نمایید. اخبار دریافت شده مورد بررسی قرار می گیرد و در اسرع وقت در باکس منتشر می شود. به امید آزادی تمام ملت های آزاده جهان

پانوشت: این لینک باکس در ستون سمت راست این وبلاگ تعبیه شده و برای اطلاع از آخرین اخبار بحرین می توانید به این بخش مراجعه کنید.


حمایت از جنبش وبلاگی

  • برای نمایش لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی، کد زیر را در قالب وبلاگ خود اضافه کنید.
  • لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی حمایت از قیام بحرین

حامیان