سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازتاب مهمترین اخبار ونکات بحرین+تصاویر ووو

سه شنبه 90/1/23 7:15 عصر| | نظر

بسم الله

1-باتوجه به نزدیک شدن به ایام فاطمیه(سلام الله علیها),وزیرکشوربحرین جلسه ای را بامسئولین هیئات بحرین گذاشته که بخشنامه ای را به آنها ابلاغ نموده  است شامل:عدم برگزاری عزاداری داخل حسینیه ها و تکایا(مآتم),عدم حضور هیئات در خیابانها,اکتفا به قرائت قرآن در مساجدوحسینیه ها. جوانان این اجبار را بسیار سخت و غیرقابل قبول  تلقی نموده اند.
2- خبرنگار اعزامی سی ان ان:حکومت بحرین به ما اجازه تصویربرداری کامل را نمی داد و در همه جا برای ما مراقب گذاشته بودند/هیچ توریستی را دربحرین ندیدیم/باکسانی که قرار مصاحبه می گذاشتیم یا مخفی میشدندو یانمی آمدند/تنهاکسی که امکان مصاحبه با او میسر شد"نبیل رجب" رییس مرکزحقوق بشر بحرین بود.هنگام مصاحبه  شاهد پرواز مستمر هلیکوپتر بر روی منزل وی بودیم.بیرون منزل وی 20 نفربودند که صورت خودراپوشانده بودند./از نقاط تفتیش و بازرسی وافرادشبه نظامی تصویربرداری کردیم که  این تصاویر ونیز تصاویر دیگر ,توسط نیروهای امنیتی حذف شد.
3-منطقه کرزکان تحت بازرسی های شدید امنیتی قرار دارد . هلیکوپترهای حکومت آل خلیفه بر روی این منطقه در حال پرواز است./ مدارس متعددی در سطح شهر های بحرین شاهد حضور نیروهای امنیتی بوده اند.
4- به دنبال اعلام تحصن در مقابل مقرنمایندگی سازمان ملل در بحرین ، تمام ورودیهابه این منطقه بسته شده است. وهلیکوپتر بر روی این منطقه در حال گردش است.
5-در یک شبکه اجتماعی اینترنتی مهم بحرین از حدود 1600 بازدیدکننده با وجود بخش های متنوع جنبی نظیر مباحث فنی کامپیوتری و تفریحی و غیره ،  بیش از 1500 نفر در بخش اخبار ویژه ی این سایت قرار دارند و مستمرا اخبار و حواشی آن را رصد می کنند.
6- یکی دیگر از زندانیان رژیم آل خلیفه  در زندان به شهادت رسید. شهید کریم فخراوی چهارمین شهیدی است که تحت شکنجه های سخت  این دژخیمان به شهادت می رسد.


{تصویر شهیدگرانقدر حاج کریم  فخراوی که به تازگی در زندان های رژیم حاکم بر بحرین به شهادت رسید}

 7- علماء شاخص بحرین  با توجه به نزدیکی ایام فاطمیه و ضمن دعوت از مردم  به شرکت در مجالس عزاء ؛در بیانیه ای دو درخواست جدی از مردم نمودند , شامل:1. تاکید بر شعارهای دینی و دوری از مباحث سیاسی  به جهت امتناع از بدتر شدن اوضاع اجتماعی 2. ملاک قرار دادن شعار های وحدت اسلامی و دوری از هر گونه مباحث طائفه ای و مذهبی.
8- این ویدئو "فاطمه" که یک فرزند شهید بحرینی است را نشان می دهد. بقیه را خودتان ببینید:(کلیک کنید)
http://shiatv.net/view_video.php?viewkey=00367fc5d494d3af0690

دیگر مطالب و اخبار به زودی  انشاالله
یاعلی(ع)


حمایت از جنبش وبلاگی

  • برای نمایش لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی، کد زیر را در قالب وبلاگ خود اضافه کنید.
  • لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی حمایت از قیام بحرین

حامیان