اخبار ویژه از بحرین و مقاومت مومنین

دوشنبه 90/2/5 4:15 عصر| | نظر

بسم الله
1.رزمندگان مقاومت اسلامی عراق(عصائب الحق) برای انتقام گیری از امریکایی هایی که آمر به قتل مردم بی گناه بحرین بوده اند اقدام به حملات متعددی به نیروهای نظامی امریکا در عراق نموده است. از این جمله است: انهدام یک خودروی نظامی آمریکایی در ناحیه النیل شهر بابل عراق . در این عملیات که روز پنجشنبه اخیر صورت گرفته خودروی مزبور منهدم گردیده و سرنشینان آن به قتل رسیده اند. قابل ذکر است گروه مقاومت اسلامی عراق  از معدود گروههای مبارزعراقی است که سلاح خود را برزمین نگذاشته و در کنار مقاومتهای سیاسی موجود , به مبارزه ی مسلحانه خود ادامه می دهد.

2.برقراری نمایشگاه های افشاگرانه  از جنایات آل سعود و آل خلیفه(لع)  در نقاط مختلف کشورهای جهان ادامه دارد.
این تصاویر ازنمایشگاه"الدماء تحکی الإباء" : خونها حکایت از سربلندی دارد ؛ می باشد که در صحن حیدریه ی حرم امیرالمومنین علیه الصلوه و السلام در نجف اشرف برقرار گردیده است.




3.باتوجه به تخریب مساجد و حسینیه های شیعیان بحرین توسط وهابیون آل سعود (لع)وآل خلیفه (لع) و ادعایی که (العیاذبالله)آنها دارند مبنی بر شرک شیعیان؛ سوال این است که آیا این عملیات تخریب مکان های شرک آمیز!!!!!! شامل 13کلیسای مسیحی ها و نیزمعابد هندو ها در بحرین هم می شود یا خیر؟؟؟
+ + در این دو لینک منابع امریکایی و نیزسفیربحرین در سازمان ملل که یک زن یهودی است! به وجود معابد هندو ها و نیز وجود کلیساهای مسیحیان در بحرین اشاره نموده اند.
4.  ...
ادامه دارد انشاالله


حمایت از جنبش وبلاگی

  • برای نمایش لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی، کد زیر را در قالب وبلاگ خود اضافه کنید.
  • لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی حمایت از قیام بحرین

حامیان