سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوالات مهم وجالب یک نویسنده ی عرب از حکام ومفتی های عرب

دوشنبه 90/2/5 5:26 عصر| | نظر

بسم الله
جعفررجب نویسنده ی عرب روزنامه "الرای" 16 سوال را از حکام کشورهای عربی و نیز مفتی های آن پرسیده است که  در ضمن این سوال ها افشاگری های مهم و بسیار جالبی نیز  ارائه نموده است. +

باتوجه به عدم استطاعت وقتی و نیز کم حوصلگی احتمالی مخاطبان این وبلاگ , خلاصه ای از آن را تقدیم می نماییم. بدیهی است متن کامل آن به زبان عربی رامی توان در پیوند فوق مشاهده نمود.
1.چرا هجوم نظامی عربستان سعودی به بحرین را دخالت نظامی نمی دانید و دلیل تان هم درخواست حکومت بحرین بوده است حال آنکه همزمان در لیبی شاهد هجوم به ان کشور توسط فرانسه و امریکا و غرب هستید با وجود اینکه هیچ درخواستی از سوی حکومت لیبی در این خصوص صورت نگرفته بود؟؟
2.چگونه است که فتواهایی صادر شده است که تظاهرات و مخالفت با حکومت را خروج بر ولی امر!! و حرام اعلام نموده اند اما همزمان به خروج بر حاکم لیبی حکم می دهید؟حال آنکه او نیز چهل سال است که ولی امر!! می باشد.
3. چرا شیخ قرضاوی  فتوا به قتل قذافی می دهد در حالیکه با او تصاویر متعددی به یادگار گرفته است اما از سوی دیگر برای صدام آرزوی رحمت الهی می کند  در حالیکه او هزاران کرد سنی را با اسلحه های شیمیایی کشته بود؟؟
4. چرا به ایران اجازه ی دخالت در خلیج(فارس) داده نمی شود اما برای امریکا حق دخالت در مصر و لیبی و تونس و یمن را به رسمیت می شناسید؟ و می دانید که امریکا در تمام شئون این کشورها  دخالت می کند.
5. چگونه است که دخالت امریکا در عراق و افغانستان را اشغالگری می دانید و در لیبی  آزادسازی ؟
6. چرا می پذیرید که یک مصری بگوید: الشعب یرید اسقاط النظام" اما برای یک ساکن کشورهای خلیج(فارس) حتی اصلاح نظام و یا استعفای دولت را هم بر نمی تابید؟
7. چرا  علمای دین(اهل سنه) ما را به عدم شرب خمر دعوت می کنند و این را از امور ثابت و لایتغیر دین می دانند اما در عین حال  برای سلامتی  حکام فاجری که این گناهان کبیره را  انجام می دهند دعا ی خیر می کنند؟
8. چرا در لیبی  قذافی حق ندارد از مزدوران "چاد" و "غنا"یی کمک بگیرد ؟؟ اما برای حکام خلیجی (بحرین و سعودی) جایز است که از مزدوران و مواجب بگیران پاکستانی و هندی استفاده نمایند؟؟
9. چرا به تانک ها اجازه ورود به بحرین داده می شود ولیکن به  کمک های  امدادی بین المللی اجازه ورود  و کمک به مردم بحرین داده نمی شود؟؟
http://www.alraimedia.com/Alrai/Arti...&date=25042011


حمایت از جنبش وبلاگی

  • برای نمایش لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی، کد زیر را در قالب وبلاگ خود اضافه کنید.
  • لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی حمایت از قیام بحرین

حامیان