سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازنشر وبلاگی(حواشی حمایت ازبحرین درمسابقه فوتبال)+بازتاب5

سه شنبه 90/2/13 11:17 عصر| | نظر

بسم الله

بلاگر محترم "سربازگمنام آقا"در تلاشی ارزشمند گزارشی مفصل از حواشی مسابقه بین پرسپولیس والاتحاد عربستان را تهیه کرده اند که نظر به اهمیت این برنامه در سطح عموم مردم کشورمان آن را عینا بازنشر می دهیم. باتشکر از این کاربر گرامی وآرزوی موفقیت برای ایشان.

     از یه جهت باید خوشحال بود که تونستیم در مقابل اعراب جاهل در ورزشگاه ازادی به پیروزی برسیم اما چه فایده که این پیروزی دیری نپایید که در دل بچه های متدین و حزب اللهی به یه خاطره ی تلخ تبدیل شد.
قبل از حضور در استادیوم عده ای از دانشجویان و جوانان متدین که دلشون واقعا برای مردم مظلوم بحرین به درد امده بود قرار بود که با حضورشون در ورزشگاه در مقابل همه ی دوربین ها و خبرگزاری ها به همه نشان دهند که ما همه اماده ی مقابله با ظلم و ستم هستیم و با برافراشته کردن پرچم بحرین از خارج استادیوم و سر دادن شعار هایی به منظور حمایت از مظلومان و شیعیان بحرین به سمت درب ورودی استادیوم حرکت کردند.
در حین بازی در مقابل دوربین صدا و سیما بسیار واضح و مشخص بود که عده با لباس های مشکی که عزادار مادرشون حضرت فاطمه(س) بودند در حال سر دادن شعار هایی علیه ال سعود و ال خلیفه بودند مثل " پرسپولیس زلزله ، ال سعود قاتله " پرسپولیس زلزله ، ال سعود خائنه " بحرین ، بحرین" و ... .
 در همین حین بین چند لیدر تیم پیروزی با این جوانان حزب اللهی بر سر دادن شعارهایی درگیری قابل توجهی پیش میاید که با دخالت نیروی انتظامی تمام میشود.
 اما ناراحت کننده تر از همه حرکت بسیار زشت و زننده ی برادران به ظاهر زحمت کش نیروی انتظامی بود که با انتقال این حمایت کنندگان مظلوم به پشت دروازه و ضرب و شتم این جوانان انان را به خارج از استادیوم انتقال داد.
در حین این حرکت زشت نیروی انتظامی با حمایت کنندگان مظلوم چند دانشجوی مومن و حزب اللهی به جرم سر دادن شعار هایی به منظور محکوم کردن کشتار بی دلیل مسلمانان درکشور های خاورمیانه به ویژه بحرین بازداشت شدند و عده ای هم بدلیل جراحت وارد شده به بیمارستان منتقل شدند.
حال باید گفت این حق کیست که باید اینجوری خورده شود.
واقعا باید تاسف خورد که در چنین مکانی درمقابل دیدگان همه با جوانان پر شور انقلابی و مومنی که هدف انان فقط و فقط حمایت از مردم بی گناه و مظلوم بحرین بود چنین برخورد زشت وزننده ای صورت گرفته است.

واقعا متاسفم

عکس هایی از بازی پیروزی و الاتحاد عربستان

(بقیه عکس ها در ادامه مطلب)ادامه مطلب
_____________________________________________
پ.ن:

2 ) این بلاگر محترم پست دیگری را نیز تهیه کرده اند. کلیک کنید:بحرینی‌ها قربانی تبانی آل‌خلیفه و امریکا

3 )در بخش نظر ات, کاربرمحترم "کوچه بنی هاشم" نوشته اند:

به نظرم نباید خیلی ناراحت بود چون که به هرحال این مسائل را خبرگزاری های خارجی پوشش دادند ... : http://www.google.com/hostednews/ap/article/ALeqM5gvUvSM7IcEEwnLKrl3-KcwkbBiSQ?docId=2e766a8e5ba440caa618609628a9e357



4) وبلاگ راه نشانم بده در مطلبی  برای هفته ی همبستگی مطلبی را نوشته اند با عنوان " ایران ؛ ابرقدرت جهان"

5) وبلاگ گرافیکی "تلخندک" این طرح جالب را ارائه داده اند:

6)طرح گرافیکی "ابابیل" نیز شایسته ی دیدن است.
7) ممانعت از تجمع بانوان اصفهانی درحمایت از بحرین

8)مدیر وبلاگ 92  درپستی مشروحی از قضایای بازی فوتبال دیروز و حواشی مهم پیرامون آن را تاکنون ارائه داده اند.
9)سایت "نقدنیوز"  پوشش وسیعی به قضایای  مسابقه ورزشی پیروزی الاتحاد عربستان  داده است. ببینید:

 


باتشکر از همه عزیزان جنبش وبلاگی حمایت از بحرین.

منتظر خبررسانی شما از نوشته های ارزشمندتان هستیم.
یاعلی(ع)


حمایت از جنبش وبلاگی

  • برای نمایش لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی، کد زیر را در قالب وبلاگ خود اضافه کنید.
  • لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی حمایت از قیام بحرین

حامیان