سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازتاب نوشته های وبلاگنویسان درحمایت ازمردم بحرین

پنج شنبه 90/2/22 12:54 عصر| | نظر

بسم الله الرحمن الرحیم؛
به لطف خدا کمافی السابق مطالب عزیزان وبلاگ نویس حامی مومنین در بحرین و نیز بیداری اسلامی را بازتاب داده و به عرض می رسانیم.

1."یک آزمایش ساده برای یک ادعا+عکس" ؛ رسانه های خبری غربی همواره مدعی هستند که اخبار را بی کم و کاست و بدون آنکه ملاحظه کنند به نفع و یا ضرر چه کسانی است منتشر می کنند .این نوشته به بررسی میزان صداقت رسانه های غربی مدعی حرفه ای گری پرداخته است.در این وبلاگ تصویری است که برای بی بی سی محک جالبی را به میان آورده است.
این کمپین(جمع آوری امضاء) را فراموش ننمایید. باید کاری کنیم که به این وسیله صادایمان را به جهان خواب آلود پیرامون مان برسانیم. یک امضا زدن کمترین کار است. نیست؟؟ بر روی تصویر کلیک کنید. اگر سوالی بود در بخش نظرات بفرماییدتاپاسخ دهیم.

2. خودمانی با شما ،
دوستان مان در ..::جنبش پوستری بیداری اسلامی::.. خودمانی و دردمندانه گفته اند:
نمی خواستم این رو مطرح کنم اما متاسفانه درد دین درد بزرگیه و هنر از معدود راههای انتقال این درد به جهانیانه که ما در این عرصه خیلی ضعیفیم
وقتی این کار رو شروع کردم اومده بودم مرخصی عید  بعد از18 ساعت سفر با اتوبوس از ارومیه به اصفهان می خواستم بلیط بگیرم واسه رفتن به بوشهر و پیوستن به بچه هایی که اونجا جمع شده بودن واسه اعزام به بحرین برام مهم نبود که12 ساعت دیگه هم باید توی راه باشم اما مادرم نگداشت و بلیط هم گیرم نیومد.
با کمک رفقا چندتا کار توی تکیه شهدای اصفهان  و نماز جمعه کردیم داداش کوچیکه هم چندتایی طرح زد اما بازم استرس داشتم تا اونجا که چند روزی رو شدید مریض شدم استرس داشتم که باید یه کاری بکنم یه کاری باید بشه تا اینکه بچه های بوشهر پیشنهاد این وبلاگ رو دادند
توی سربازی هر روز به زور سعی میکردم این وبلاگ رو به روز کنم فک کنم هرچند ضعیف اما بتونه موثر باشه تلاش کردم با چندتا سایت اصول گرا ارتباط برقرا کنم واسه اطلاع رسانی اما انگار رفقا زیادی کم لطفن ... خلاصه مطلب اینکه می خوام بگم کمک کنید!! هرکس هرجور میتونه کمک کنه تا صدای انقلاب مردم منطقه به گوش جهانیان برسه و نگذاریم انقلاب اسلامی اونها مصادره بشه...
__________________
هرکدام از شما مخاطبان عزیز که این مطلب شان را خواندید در انجام خواسته شان اهتمام جدی مبذول بفرمایید. چرا که انصافا از اولین مجموعه های وبلاگی بودند که خاکی و بی ادعا اقدام به کار فرهنگی و هنری برای بیداری اسلامی و خصوصا بحرین می کردند. بازهم تاکید می کنیم لطفا پیگیر خواسته شان باشید. از ما همین
بر می آمد.


این هم یکی از جدیدترین پوسترهای وبلاگ این عزیزان است:

3.
" صفحه همبستگی جوانان ایران و مصر در شبکه اجتماعی فیس بوک "

تا کنون استقبال خوبی از طرف جوانان مصری و ایرانی از این صفحه شده است ولی نیازمند مشارکت شما عزیزان به ویژه دوستانی هستیم که زبان عربی و انگلیسی را مسلط هستند و توان ورود به گفتگو با طرف مقابل را دارند.
http://www.facebook.com/iranandegypt

صفحة تضامن شباب إیران و مصر | Facebook

---------------------------
این نوشته ی برادر گرامی مان حاج آقای "غریب رضا" است که از دوستان دارای آی دی فیس بوک درخواست همراهی کرده اند. ناگفته نمانداین صفحه با استقبال خوب جوانان مصری مواجه شده اما خب حجم قابل توجه مخاطبان نیاز به تیروی کمکی دارد که کمک شما در این زمینه سزاوار می باشد.
4. "والپیپر ویژه ی بحرین".کاری از وبلاگ دانلود صلواتی
5.کاربر محترم وبلاگستان "سربازگمنام حضرت آقا" در این روزهاوبلاگ خود را بااخبار ومطالب ارزشمندی از بیداری اسلامی و خصوصابحرین آراسته اند.ببینید:
1.فریاد حمایت از بحرین ورزشگاه فولادشهر را ‌لرزاند

ما پخته‌تر از بازی پرسپولیس بودیم؛ حالا خیلی‌هایمان استادیوم اولی نبودیم. در فضای مجازی نیز تحلیل‌های خوبی در این باره منتشر شد که به انسجام بیشتر کمک کرد.

وقتی خواستیم وارد ورزشگاه شویم بازدید بدنی شدیدی صورت گرفت؛ شدیدتر از بازی با پرسپولیس. نیروی انتظامی یه جورایی می‌خواست پیشگیری کند از وقایع شبیه هفته گذشته. اما غافل از این‌که بچه‌های ما با هر شرایطی پرچم بحرین را به داخل استادیم می‌رسانند.


___________________________________
مرتبط:
الف)حمایت اندیشمندمصری از انقلاب بحرین
در راستای اتحاد حلقه های مختلف بیداری اسلامی در امت های به پا خواسته جهان، ائتلاف جوانان 14 فوریه در بیانیه ای با تشکر از اندیشمند مصری جناب آقای دکتر محمد سلیم العوا که چندی پیش در حمایت از انقلاب مردم بحرین قومی بودن این حرکت را رد نموده از مواضع توحیدی این اندیشمند مصری تقدیر کردند.
ب) قضایای بازی دیروز استقلال - النصر .

حمایت از جنبش وبلاگی

  • برای نمایش لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی، کد زیر را در قالب وبلاگ خود اضافه کنید.
  • لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی حمایت از قیام بحرین

حامیان