سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازتاب نوشته های بحرینی وبلاگنویسان ایرانی ؛

سه شنبه 90/2/27 6:33 عصر| | نظر

بسم الله الرحمن الرحیم.
از قریب2ماه پیش این افتخار را داشته ایم که بازتاب دهنده ی تلاشها و مجاهدتهای عزیزان وبلاگنویس مان باشیم تا بیداری اسلامی را و خصوصا مظالم موجود در بحرین را پوشش دهیم. به مرور ایام دوستان دیگری نیز این امر را به خوبی صورت داده اند اما خب باز هم جای کار  بیشتر هست. ازشما بزرگواران وبلاگنویس درخواست می شودما را از نوشته هایتان مطلع سازید تا توفیق بازتاب دهی به آن را داشته باشیم.
1. وبلاگ " بحرین یا کربلا " معمولا مطالبی را که تهیه می کنند به 2 زبان عربی و انگلیسی نیزترجمه می نمایند. در اینجا  حقوق بشر در بحرین ! را زیر ذره بین برده اند. ببینید:

  نقض حقوق بشر در بحرین

Human rights violations in Bahrain

انتهاکات حقوق الإنسان فی البحرین

  یک سازمان حقوق بشری در بحرین طی گزارشی موارد نقض حقوق بشر در بحرین را منتشر ساخته است. A human rights organization in Bahrain during a report on human rights violations in Bahrain has issued.

 

 

حقوق الإنسان فی البحرین خلال منظمة تقریرا عن حقوق الإنسان فی البحرین انتهاکات أصدرت الإنسان.

در این گزارش آمده است از 14 فوریه 2010 (بهمن ماه) تا 3 آوریل 2011 (فروردین ماه) دست کم 30 نفر از معترضان بحرینی به دست نیروهای نظامی و امنیتی بحرینی و سعودی کشته شده اند. The report of 14 February 2010 (February) 3 April 2011 (April) At least 30 protesters Bahrain to military and security forces have been killed in Bahrain and Saudi Arabia.
 
تقریر 14 فبرایر 2010 (فبرایر) 3 أبریل 2011 (أبریل) ما لا یقل عن 30 متظاهرا البحرین للقوات العسکریة والأمنیة قتلوا فی البحرین والمملکة العربیة السعودیة.
 
تا 5 اردیبهشت 1390 بیش از 150 نفر از معترضان دستگیر و شکنجه شده که حدود 10 نفر از آنان به طرز مشکوکی جان باخته اند و آثار شکنجه در بدن آنها کاملا مشهود بوده است. 5 May 1390 to more than 150 protesters were arrested and tortured them that about 10 people suspected to have died the way and torture in their bodies was evident. مقام های بحرینی درخواست کالبدشکافی آنان را نپذیرفته اند. Bahraini officials have rejected their request autopsy.
 
وکانت 5 مایو 1390 إلى أکثر من 150 متظاهر اعتقلوا وتعرضوا للتعذیب لهم ان حوالی 10 شخصا یشتبه قد لقوا حتفهم فی الطریق والتعذیب فی أجسادهم کان واضحا. مقام های بحرینی درخواست کالبدشکافی آنان را نپذیرفته اند. ورفض المسؤولون البحرینیة طلبهم تشریح الجثة.
 
 
براساس این گزارش بیش از 50 زن در بحرین به دلیل شرکت در تظاهرات ضددولتی دستگیر شده که مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند. According to the report, more than 50 women in Bahrain due to participation in anti-government protests that captured about sexual harassment have been. در بین این زنان تعدادی معلم، پزشک و پرستار وجود دارد. Among the few women teachers, doctors and nurses there.
 
 
ووفقا للتقریر ، فإن أکثر من 50 امرأة فی البحرین بسبب المشارکة فی الاحتجاجات المناهضة للحکومة التی استحوذت على نحو التحرش الجنسی قد تم. در بین این زنان تعدادی معلم، پزشک و پرستار وجود دارد. من بین القلائل المرأة الأطباء والمدرسین والممرضات هناک.
 
نیروهای بحرینی بیمارستان السلمانیه منامه را که تنها بیمارستان عمومی بحرین است همچنان در اشغال خود دارند. Hospital, Manama, Bahrain Alslmanyh forces that Bahrain is the only public hospital remain in their occupation.
مستشفى ، المنامة ، البحرین قوات Alslmanyh أن البحرین هو المستشفى الحکومی الوحید البقاء فی احتلالهم.
 
مزدوران آل خلیفه و آل سعود با حمله به بیمارستان و مراکز درمانی حدود 50 تن از پزشکان و پرستاران را بازداشت و به نقاط نامعلومی انتقال دادند و بیمارانی که در تظاهرات شرکت کرده بودند را مورد ضرب و شتم قرار داده اند. Al Khalifa and the Al Saud mercenaries attacking hospitals and medical centers around 50 tons of doctors and nurses detained and transferred to unknown locations, and patients who had participated in the protests were beaten are placed.
 
آل خلیفة وسعود آل المرتزقة مهاجمة المستشفیات والمراکز الطبیة نحو 50 طنا من الأطباء والممرضین اعتقل ونقل إلى أماکن مجهولة ، والمرضى الذین شارکوا فی الاحتجاجات تعرضوا للضرب وضعت.
 
 شهید احمد فرحان
  
 الشهید احمد فرحان
Martyr Ahmad Farhan
در این گزارش تصریح شده است تا به حال 200 دانشجو، 11 استاد و 40 نفر از کادر اداری دانشگاه بحرین اخراج شده اند. The report has asserted had 200 students, 11 professors and 40 staff have been fired Bahrain University.
 
 وکان التقریر قد اکد 200 طلاب وأساتذة 11 و 40 من الموظفین تم إطلاق جامعة البحرین.
 
همچنین 652 کارگر به دلیل شرکت در اعتصابات از کارخانه ها، کارگاه ها و مراکز تولیدی اخراج شده اند. Also, 652 workers participated in strikes because of the factories, workshops and production centers have been fired.
 
أیضا ، شارک 652 فی غارات العمال بسبب المصانع وورش العمل ومراکز الإنتاج قد أطلقت.

50 مسجد، 67 حسینیه و مکان های مقدس شیعیان در بحرین به طور صددرصد یا کمتر تخریب شده و چندین جلد قرآن کریم به آتش کشیده شده است. 50 mosques, 67 Hosseinieh and Shia holy places in Bahrain as one hundred percent or less destroyed, and several volumes of Holy Quran has been set on fire.
 
تم تعیین 50 المساجد ، 67 الحسینیة والأماکن المقدسة الشیعیة فی البحرین ، مئة فی المئة أو أقل دمرت ، وعدة مجلدات من القرآن الکریم على النار.

براساس گزارش این سازمان حقوق بشری نیروهای آل خلیفه و آل سعود در برخورد با تظاهرکنندگان ضمن استفاده از خشونت شدید از سلاح های ممنوعه، گلوله، گاز اشک آور و خفه کننده و سمی استفاده کرده اند. According to the human rights organization Al Khalifa and the Al Saud forces clash with protesters in the use of severe violence proscribed weapons, bullets, tear gas and suffocating and toxic have used.
یک سازمان حقوق بشری در بحرین طی گزارشی موارد نقض حقوق بشر در بحرین را منتشر ساخته است.
___________________________________________________________________________

 

2. بر و بچه های قرار گاه بیداری اسلامی در تبریز این خبر را در سایت" راز57 " پوشش دادند. ببینید:
 
تجمع بزرگ دانشجویان کفن پوش تبریزی در فرودگاه و درخواست اعزام به بحرین:




دبیر قرارگاه بیداری اسلامیِ (بسیج دانشجویان جهان اسلام)در این همایش عظیم و پرشور ابراز داشت :هدف از برگزاری تجمع دانشجویان کفن پوش در محل فرودگاه این است که بگوییم ما جانمان را کف دست خود گرفته ایم و تقدیم اسلام عزیز می کنیم اما حاضر نیستیم این همه ستم و جفا و کشتار بی رحمانه برادران و خواهران مسلمانمان را در بحرین و لیبی و یمن و اردن و سایر حکومت های وابسته و سرسپرده استکبار جهانی تحمل کنیم. برای همین از مسئولان مربوطه به جدّ می خواهیم همت کنند تا زمینه برای اینکه بتوانیم به مسلمانان مظلوم منطقه کمک کنیم فراهم شود.

3. وبلاگ  غنی و پر کار " برای خواهرم آیات "  که به خوبی  به مظلومیت  بانوی مجاهده "آیات القرمزی" پرداخته اند را بایستی حتما ببینید.
اتصافا  ما  به چنین حرکتهای قوی و مستمری در میان خودمان نیاز داریم تا  به جای حرکتهای سیلابی , جرعه جرعه مطالب را به سمع و نظر  مخاطبان مان برسانیم و افکار عمومی را سیراب کنیم.
این را هم خوب است تاکید کنیم که در همین راستا  شاهد خیزشی مهم و صدالبته زیبا  از سوی شاعران حوان  و متعهد کشورمان هستیم. این رویش ها را باید در یابیم.
راستی  یادتان نرود  وبلاگ " برای خواهرم آیات " را حتما ببینید مطالب متنوع و اشعار و گرافیک ها و دلنوشته ها ووو  در آن فراوان است.
به مدیر محترم این وبلاگ  خدا قوت می گوییم.

4. وبلاگ " انقلاب بحرین " پوسترهایی را تهیه کرده اند تحت عنوان " البحرین  الیوم کربلا " که یکی از آنها را تقدیم می کنیم.

5. وبلاگ " عشق یعنی رهبرم سیدعلی"  نیز مستمرا با پوشش گلچین اخبار "بیداری اسلامی" و خصوصا قیام مسلمانان بحرین  می پردازند. تعدد نوشته های ایشان  به قدری هست که اینجا گنجایش بازتاب تمامی  آنها را نداشته باشد. مراجعه به این وبلاگ  را توصیه می نماییم. اجرشان با  صاحب الزمان(عج).

6. این مطلب  هم برای بازتاب زحمات دوستان سایت"گل نرگس" :

گوشه نمای حمایت از مردم مظلوم بحرین

بسم رب الشهدا؛ می دونم یک خورده دیر دارم این پست را میگذارم! خدا ببخشه! قصور از من بی معرفته! برای دریافت گوشه نما بروی لینک زیر کلیک کنید و سه صلوات بفرستید. اللهم عجل لولیک الفرج.  کلیک کنید:

دریافت گوشه نما

 7 .وبلاگ " بصیرت " این مطلب را نوشته اند. توصیه به خواندنش از ما و خواندنش با شما. رقص میری وهابیون بحرین نماد وح شی گری های فرقه های نوع ظهور

_____________________________________
پ.ن :
الف) این 2 شبکه اجتماعی(تالار گفتگو) را ببینید و هر قدر که از عربی می دانید در آن حضور بیابید. یا برای اطلاع و یا برای اطلاع رسانی. برای این کار می توانید با جملات کوتاه  از قبیل ابراز همدردی و یا سوال از وقایع این روزهای بحرین شروع کنید. فقط ملاحظات سیاسی انقلاب و جهان اسلام را در نظر بگیرید و دیگر نگرانی نداشته باشید. سوال و یا ابهامی هم بود به ما بگویید. در خدمتیم. خب حالا  بسم الله گفتید؟؟؟؟؟
1. احداث بحرین
2. منتدی الحوار السیاسی

ب) این هم تصاویر حرکت بجا و ارزشمند مردم ایران (حرکت 2 کشتی کمک رسانی به سمت بحرین):

 


حمایت از جنبش وبلاگی

  • برای نمایش لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی، کد زیر را در قالب وبلاگ خود اضافه کنید.
  • لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی حمایت از قیام بحرین

حامیان