سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازنشروبلاگی+تصاویرناب از روزهای اولیه قیام بحرین

چهارشنبه 90/2/28 1:56 صبح| | نظر

بسم الله الرحمن الرحیم
از آنجایی که تا برداشتن باری از دوش مردم مظلوم و مضطهد(تحت فشار)بحرین راه بسیاری در پیش روی همه ی ماست و از آنجایی که برای ما عرصه ی مهم اینترنت مفتوح و گشوده است بسیار مناسب دیدیم که بدون رعایت مناسبات دیپلماتیک وبلاگی اقدام به بازنشر مطالب ارزشمند دوستی کنیم که مطلب را به خوبی تبیین نموده اند{وبلاگ طلبه ای از نسل سوم} . مطالعه ی این مطلب مهم را به شما دوستان گرامی و مجاهد حامی مظلومان توصیه می نماییم. ضمنا در ادامه تصاویر جذابی از روزهای آغازین قیام را ارائه خواهیم کرد.
فراموش نکنید که منتظر مطالب ارزشمندشماهستیم.
بامیدپیروزی نهایی اسلام بر کفر جهانی
یاعلی(ع)
چگونه خود را به بحرین برسانیم؟؟

زمستان سرد سال 87 بود که بنی‌اسرائیل نذر کردند برای برقراری صلح، صدها کودک و زن و مرد اهل غره را در جلوی گوساله سامری قربانی کنند.
همه نگران بودیم. بعضی‌هایمان رفتیم فرودگاه که می خواهیم برویم غزه. همان روزها حجت‌الاسلام محمدرضا زائری در یادداشتی با عنوان «چگونه می‌توان خود را به غزه رساند؟» در وبلاگش نوشت:
«به دوستان دانشجو و طلبه‌ای که با شور و حرارت می‌پرسند: «چه‌جوری میشه رفت غزه؟» می‌خواهم نشانی غزه را بگویم: کلاس زبان و کتابخانه!

اگر در ادعای خود صادق بودیم و راست می‌گفتیم باید بپذیریم که سنگرها عوض می‌شود اما جهاد باقی است ... با همان شور و حال جلوی سفارتخانه و فرودگاه مهرآباد باید برویم دو کلمه زبان یاد بگیریم و کمی تاریخ و جغرافیا بخوانیم!
 همه هم مثل همیم ... اگر حجت‌الاسلاممان نمی‌تواند دو کلمه با خبرنگار عرب حرف بزند، آقای دکترمان هم نمی‌تواند جواب خبرنگار انگلیسی را بدهد ... کدام یک از ما توی همه این شلوغ پلوغی‌ها توانستیم فقط دو تا وبلاگ دانشجویان مسلمان مصری را پیدا کنیم و فقط یکبار کامنت بگذاریم؟ ... قدیم‌ها از قرآن می‌خواندیم که: و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه ... باید جان کند و تکان خورد ... بعدش البته شعار هم گاهی بد نیست.»

حالا حکایت، حکایت بحرین است که سران غرب و عرب در نهایت ناجوانمردی خیابان‌های بحرین را پر از شمر و خولی کرده‌اند. جان برادرانمان را می‌گیرند و چادرهای خواهرانمان را به آتش می‌کشند. خادم الحرمین الشریفین هم فیل‌های ابرهه را به آل‌خلیفه هدیه کرده تا مساجد منامه را بر سر نمازگزارانش خراب کند.
حتی الجزیره امیرقطور قطر هم که در جنگ غزه، صدای فلسطینی‌ها را می‌شنید،  امروز تصویر مردم بحرین را شطرنجی می‌کند. مظلومیت رسانه‌ای مردم بحرین، حتی از غزه هم بیشتر شده است.

حالا چطور می‌شود خود را به بحرین رساند؟
استاد پناهیان می‌گوید:
«کاری که ما می‌توانیم انجام بدهیم و باید به‌ عنوان یک نهضت فراگیر در آید این است که از طریق اینترنت با اطلاع رسانی و روشنگری، پیام‌های مفید و مناسبی را به مردم مظلوم منطقه برسانیم. این راه در مقابل تک تک ما باز است.

شما خیلی راحت می‌توانید از طریق فضای اینترنت به مردم جاهای دیگر بگویید که چگونه می‌شود که یک انقلاب به ثمر می‌رسد و چه‌ عواملی سبب می‌شود یک انقلاب دزدیده ‌شود یا به نتیجه‌ی لازم نرسد.

شما می‌توانید حقایق بسیار زیادی را به مردم خاورمیانه و حتی اروپا و آمریکا منتقل نمایید. وجدان بشریت در همه جا وجود دارد و فطرت‌های بیدار هنوز در همه جا هستند.
وظیفه‌ی ما این است که از درس و خواب و خوراک و کارمان بزنیم و بخشی از وقتمان را در هر روز به این امر مهم اختصاص دهیم.»

اگر اهل چتیم، چت‌روم‌های انگیسی و عربی، اگر اهل خبرخوانی هستیم، بخش کامنت‌های سایت‌های خبری عربی و انگلیسی (به خصوص الجزیره و العربیه)، اگر اهل تالارهای گفتگو هستیم ... .

راه بحرین در مقابل تک‌ تک ما باز است.
_______________________________________________________
پی‌نوشت:
1. این کار گذشته از تاثیری که در پیروزی مردم بحرین دارد، عربی و انگلیسی خودمان را هم تقویت می‌کند. مترجم گوگل هم در خدمت شماست.

2. یکی از راهکارهای غربی‌ها برای متوقف کردن انقلاب‌های عربی، ترسیم چهره سیاه از ایران بود. آنها اگر چهره‌ای منفی از ایرانی که 30 سال از انقلابش می‌گذشت ترسیم می‌کردند، به طور طبیعی تاثیر بسیاری در مأیوس کردن مردمی داشت که به انقلاب ایران به عنوان یک تجربه مهم نگاه می‌کردند. این فرصت در 25بهمن 89 (که یادآور 25بهمن57 و تظاهرات منافقین در تهران بود) در اختیار آنها قرار گرفت تا تبلیغ کنند مردم ایران هم که انقلاب کردند از انقلاب خود پشیمان هستند، شما به امید چه می‌زنید فریاد؟
3. چند لینک:
شبکه های اجتماعی بحرین (فیس بوک)
پیام های کوتاه عربی برای حمایت از مردم بحرین

چند شبکه اجتماعی عربی: +   ،  +

لیست و لینک چند هزار وبلاگ بحرینی (البته بعضی‌هایشان مخالف انقلاب هستند)
________________________________
پ.ن ما:
الف ) لینک شبکه های اجتماعی بحرین را با لینکی در داخل اش که حاوی 130 صفحه ی فیس بوک  مبارزان بحرینی است غنی تر کرده ایم.
ب ) :در این پست  بیست لغت پرکاربرد عربی را  به عنوان اولین گام به شما معرفی کردیم و  راه حلی را نیز در داخل آن پست ارائه داده ایم تا بتوانید از پس زبان عربی بر بیایید و هم بهره ببرید و هم بهره برسانید.انشاالله.
ج: به شبکه های اجتماعی فوق این دوشبکه را نیز اضافه کنید:
1. دوار السیاسه
2.ملتقی ثوره البحرین

 د)  و اما تصاویری که قولش را داده بودیم ؛
گاز اشک آورمقابل تظاهرات آرام؛ اشک همه را در آوردند! :




نظامیان آل خلیفه گفته اند ما نهایتا 7 تا گاز اشک آور زده ایم. این هم بخشی از انبوه پوکه های گاز اشک آورکه مردم جمع کرده اند. نکته ی جالب اینکه مردم روی تراکتی نوشته اند:7 فشنگ! ؛ در حال جستجو{کنایه از اصطلاحی کامپیوتری:searching: جاری البحث!}

تصویری زیبا از میدان " الشهداء "

انبوه جمعیت در تظاهرات مسالمت آمیز



اهداء گل به ماموران توسط یکی از رهبران مبارزان(شیخ علی سلمان)



گریه برشهید در مکان شهادت :


پرچمی را که مردم  اهداء می کنند نمی گیرند! :


حمله به تجمعات مردم بی دفاع و زنان و کودکان:



حمایت از جنبش وبلاگی

  • برای نمایش لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی، کد زیر را در قالب وبلاگ خود اضافه کنید.
  • لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی حمایت از قیام بحرین

حامیان