سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گلایه ای از خودی ها

پنج شنبه 90/3/19 11:35 عصر| | نظر

بسم الله الرحمن الرحیم
بی مقدمه:
- بارها و بارها نوشتیم که دوستان بیایید فکری کنیم برای بحرین (بیداری اسلامی پیشکش!).
- به یکی از دوستان عرض کردیم شما مرحمت کنید و فرمایشات امام و آقا را در اینخصوص در بیاورید بیش از دو ماه گذشت و خبری نشد.
- در همین وبلاگ بارها همفکری شما عزیزان را طلبیدیم که عزیزان بیایید فکر کنیم که: " چه باید کرد؟؟ "این را در پایگاه وبلاگنویسان ارزشی نیز بازتاب دادیم اما از آنجا هم آبی گرم نشد. نمی دانیم مشکل از چیست؟ آیا ما را قابل نمی دانید که در اینجا کامنت بگذارید؟ خب این هیچ انصافا هیچ اشکالی ندارد اما در جایی دیگر لااقل این همفکری را صورت دهید تا بلکه بطور غیر مستقیم ما از آن بهره مند شویم اما خبری نشد .
آخر عزیزان  جهان اسلام و لااقل جهان تشیع  مخاطرات عظیمی را در پیش رو دارد.  ملعونین وهابی برای شیعیان کویت و از آن شدیدتر برای شیعیان منطقه ی الشرقیه(استانهای شیعه نشین شرق عربستان) خوابهایی دیده اند نگفتنی. آیا  سر حرف را باز کردید تا برایتان این خبرها را بگوییم؟؟ پرسیدید؟؟ نپرسیدید؟؟ آیا از آن مطلع بودید؟؟اگر آری آیا گفتید؟ نگفتید.
این حرفها ما را به این می رساند که رحمت خدا را طلب کنیم برای شهدای مظلوم بحرین که به ما هیئتی ها و بسیجی ها و سینه زنان و زنجیر زنان فهماندند که از مصیبت های آنها مشکل تر و شدیدتر ، همین مصیبت گسیختگی  و عدم استحکام داخلی بین ماهاست. باز هم تکرار می کنم که منظور از " ما ها " همین هیاتی ها و بسیجی ها و سینه زنان و وو است.
این درد دل را  مجبور شده ایم  با شما در میان بگذاریم. برادرم خواهرم  از شما خواهشی ساده نمودیم بیش از یکصد راه حل برای مساله ای مشابه را جلوی شما قرار دادیم گفتیم فقط به جای پارامتر امام بگذارید ماموم(شیعیان) و به جای سامرا بگذارید بحرین و از میان این همه موارد  ، آنهایی که تناسبی با مساله ی مورد بحث (شیعیان بحرین) داشت را برای ما در بخش نظرات  و یا در وبلاگها ی خودتان بازتاب دهید.

اگر  پنجاه نفر هم آن متن را بادقت خوانده باشند(که بسیار بیشتر از این تعداد آن متن را خوانده اند) از آن میان لااقل بایستی ده تا نظر در می آمد که خب هنوز نیامده .
نمی خواهیم آیه ی یاس بخوانیم اما انصافا این را یک آسیب شناسی  داخلی بدانید. عزیزان بیایید یک فکری بکنیم و ببینیم  چرا اینگونه شده است ؟؟ به تعبیر بهتر چرا اینگونه شده ایم ؟؟
منتظر لطف شما هستیم
منتظر لطف شما هستیم
باز هم می گوییم که :منتظر لطف شما هستیم.

_______________________________________________________

پ.ن:
1. اگر دوستانی خواستند مشارکت راحت تری در این مباحث داشته باشند با عضویت شان در این اتاق می توانیم همفکری مورد نظر را بهتر و سریعتر پیش بگیریم.کلیک کنید: اتاق گفتگوی حمایت از مردم مظلوم بحرین

2. این پست وبلاگ "بحرین یا کربلا؟؟! " را به جهت  محتوای ویژه اش کامل بازنشر می نماییم.

بیانات رهبر معظم انقلاب درباره بحرین

مراسم بیست و دومین سالگرد رحلت امام خمینی(ره)

حضرت آیت الله خامنه ای در سالروز رحلت امام خمینی در حمایت از مردم بحرین فرمودند:مردم بحرین در مظلومیت مطلق بسر می برند و غرب و همدستانش می خواهند با اطلاق حرکت شیعی، حرکت مردم بحرین را طائفه ای جلوه دهند البته اکثریت مردم بحرین در طول تاریخ شیعه بوده اند اما مسئله بحرین، مسئله شیعه و سنی نیست بلکه این ملت مظلوم خواهان حقوق اولیه خود یعنی حق رای و نقش آفرینی در تشکیل دولت و حکومت است. آمریکاییهای دروغگو و خدعه گر با همه ادعای طرفداری از حقوق بشر و دموکراسی، در سرکوب مردم بحرین فعال هستند البته آنها می گویند سعودی ها به بحرین رفته اند اما همه می دانند که سعودی ها بدون چراغ سبز آمریکا نمی توانستند این کار را بکنند به همین علت آمریکایی ها هم در قضایای بحرین مسئولند.

و افتخار میکنم که پرچم بحرین را در این جمع بالا بردم (ببخشید عکس بهتری پیدا نکردم!)


حمایت از جنبش وبلاگی

  • برای نمایش لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی، کد زیر را در قالب وبلاگ خود اضافه کنید.
  • لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی حمایت از قیام بحرین

حامیان