سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره وبلاگ جنبش حمایت از بحرین

پنج شنبه 90/1/18 12:33 صبح| | نظر

بسم الله
معروضیم، وبلاگ
«جنبش وبلاگی حمایت از قیام مردم مظلوم بحرین» بدون وابستگی به هر حزب و جریان و گرایشی‌، و کاملا خودجوش و از سر احساس تکلیف و وظیفه، در زمانی که جامعه وبلاگنویسی در سکوتی معنادار! تعطیلات پایان سال خود را می‌گذراند شکل گرفت و تاسیس شد؛ و اکنون هدفی را که دنبال می‌کند این است که تحرکی در میان وبلاگنویسان در خصوص حمایت از قیام مردمی در بحرین، بوجود آورد و این رسانه‌های مردمی را (یعنی وبلاگ‌ها) به سربازان خط مقدم این نبرد نابرابر تبدیل نماید. نبردی که در یک میانه آن گوشت و پوست و استخوانی بهم پیوسته با مظلومیت حضور دارد و در میانه دیگرش سرب داغ است و باروت، و آتشی ممزوج با خباثت و ظلم و کینه.  اما داستان همان داستان فئه قلیله صدر اسلام است که اگر خالصانه و مجاهدانه عمل کند بر گروهی کثیر غالب خواهد شد. و این همت همه وبلاگنویسان را می‌‌طلبد که به وسع و توان خویش به صحنه بیایند و خود را ناچیز نشمارند که وعده‌های الهی قطعی است؛ اگر باور داشته باشیمشان.
به اطلاع می‌رساند وبلاگ
«جنبش وبلاگی حمایت از قیام مردم مظلوم بحرین» به تدریج تصاویر، فیلمها، اخبار، اطلاعات، تحلیلها، برنامه‌ها، پیشنهادات و راهکارهای دست اول مربوط به قیام مردم بحرین را در اختیار مخاطبان خود قرار خواهد داد تا با پخش وسیع آن، روشنگری‌های لازم نسبت به مظلومیت و حقانیت این مردم ستمدیده نزد افکار عمومی صورت پذیرد. از این رو درخواست می‌شود تا تمامی دوستانی که توانایی ترجمه مطالب وبلاگ را به زبانهای دیگر دنیا دارند، از این کار دریغ نورزند و با انتشار مطالب وبلاگ به زبانهای مختلف در سرویس‌های رایج اینترنت همچون وبلاگ، سرویس‌های فیدخوان (مثل گوگل ریدر)، شبکه‌های اجتماعی (مثل فیس بوک، توییتر، باز گوگل و...) ما را در رسیدن به اهداف عالیه اسلام و فراهم نمودن شرایط انهدام کفر و شرک جهانی یاری فرمایند که «ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم»
در همین زمینه دوستانی که مایل باشند می‌توانند کد لوگوی سه گوش وبلاگ جنبش را که در نوار سمت راست وبلاگ و تحت عنوان حمایت از جنبش وبلاگی، قرار داده شده است در بالای هیدر وبلاگ یا سایت خود قرار دهند.
با تشکر

«جنبش وبلاگی حمایت از قیام مردم مظلوم بحرین»

پانوشت: از مدیران محترم  " مجله ی الکترونیکی پارسی نامه "  و نیز وبسایت " پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی" به جهت پوشش لینک  و اخبار این جنبش وبلاگی تقدیر می نماییم.

بنر قرار داده شده در سایت پایگاه وبلاگنویسان ارزشی(پاونا):
جنبش وبلاگی حمایت از قیام مردم مظلوم بحرین

پستی که در مجله ی الکترونیکی "پارسی نامه" بازتاب داده شد:
نماد شهدای بحرین؛ مهندس شهید "علی المومن"


حمایت از جنبش وبلاگی

  • برای نمایش لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی، کد زیر را در قالب وبلاگ خود اضافه کنید.
  • لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی حمایت از قیام بحرین

حامیان