سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بحرین بهترین فرصت انهدام وهابیت

چهارشنبه 90/3/25 12:54 عصر| | نظر

بسم الله الرحمن الرحیم
برای ما شیعه ها بهاییت را ساختند که همچون کنه و زالویی برتن جامعه ی مسلمانان شیعه مذهب باشند و برای مسلمانان سنی مذهب نیز وهابیت را ایجادنمودندو تقویت کردند . هر دوی این فرقه های ضاله به سان نفوذی های نظام سلطه و به تعبیر دقیقتر نمایندگی های جبهه ی کفر و باطل ،  اقدام به تخریب نهاده های اجتماعی جامعه ی اسلامی می نمایند و در یک جمله می توان گفت: از "بارزترین گونه های اسلام ناب امریکایی" هستند.
در مورد بهاییت نجس بیش از این نمی پردازیم چون فعلا بحث فتنه ی داخل افول کرده است اما بحث وهابیت  خبیث بحثی مهم و جدی است که باید خصوصا این روزها حتما به آن بپردازیم.چرا که سرمایه گذاری های سنگین وهابیت در اقصی نقاط عالم  و حتی حساسیت زایی هایی که در مرزها و حتی بعضا در داخل کشور می نمایند را بایستی با ذقت رصد کرد و چاره ای اندیشید.
بسیاری از هزینه هایی که جهان اسلام می پردازد از جنگ در افغانستان و عربستان و پاکستان و حتی یمن و سودان و ... ناشی از فتنه گری های وهابیت است. در مورد بحث داخل کشور هم  کروهگ ملعون ریگی  و بعضی از پشتیبان های غیررسمی! او کافی است که حساسیت های ما را برای مقابله با این دمکل چرکین  بیافزاید.

این همه را گفتیم تا همین یکی دوخط بعد را بگوییم که :
بحرین  و قیام مظلومانه ی مردم آن  در کنار قیامهای دیگر *بیشترین فضیحت ها را برای وهابیت  رقم زده است. اگر
باز هم تاکید می کنیم: اگر عرضه داشته باشیم همین  فضیحت های وهابی ها را در عالم اسلامی (هم در رسانه ها ی عمومی و هم بطور خاص در میان " مردم  عادی" ) جار بزنیم و افشا کنیم بیشترین لطمه را به آنها زده ایم.
موارد زیادی را می توان برشمرد که انشاالله به مرور و با کمک  نظرات و کامنت های شما تکمیل اش می کنیم.

1. آتش زدن قرآن کریم ؛ توسط همین سعودی ها و نیزعمال آنها(آل خلیفه). آنهایی که به عمره و یا حج رفته اند دیده اند که این وهابی ها چه تعصب شدیدی نشان می دهند بر اینکه نباید مصحف شریف را حتی یک لحظه بر روی فرش مسجد قرار دهید و چه جنجال و فحاشی ای می کنند.

2. کشتار مسلمانانی که بطور مسالمت آمیز به مفاسد اقتصادی  حکام ظالم شان  اعتراض داشتند.

3.  ... ؟؟  (منتظر کمک شما برای تکمیل این سلسله فضایح هستیم)

___________________________________
پ.ن :
* الان مصری ها دلشان از دست سعودی ها و هابی ها و سلفیها  بسی خون است. در شبکه های اجتماعی عربی  صریحا از آل سعود و سلفی ها انتقاد می کنند. آنها را "قذر" (کثافت)  و امثالهم می نامند. این را باید غنیمت شمرد.

این پست به مرور تکمیل می شود.


حمایت از جنبش وبلاگی

  • برای نمایش لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی، کد زیر را در قالب وبلاگ خود اضافه کنید.
  • لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی حمایت از قیام بحرین

حامیان