سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گلچین مطالب صفحه اینترنتی \جنبش حمایت\

دوشنبه 90/7/4 4:1 عصر| | نظر

بسم الله الرحمن الرحیم
همانگونه که قبلا عرض شد بیشترین میزان حضورمان در فضای دیجیتال را به کار در شبکه های اجتماعی ختصاص داده ایم.
فعلا  شبکه اجتماعی پیامرسان شاهداخبار بیداری اسلامی خصوصاقضایای بحرین مظلوم است. ضمن دعوت ازشما خواننده گرامی برای مشاهده و نیز مشارکت در اطلاع رسانی در این شبکه:

شمارا به مشاهده بعضی از نمونه کارهای انجام شده فرا می خوانیم.


+ رزمندگان جنبش امل لبنان؛ آماده نبرد با صهیونیست ها

16 ساعت و 27 دقیقه قبل - ویرایش - حذف - نظر


+ یا غیرت الله ..// آیة الله شیخ عیسی قاسم رهبرشیعیان بحرین : هذه دمائنا ,هذه رقابنا , هذه رؤوسنا , فداء لدیننا وعزتنا !

22 ساعت و 55 دقیقه قبل - ویرایش - حذف - نظر
تصاویر دیگری از حمله به بانوان بحرینی: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/305837_156368467786450_107412816015349_279343_1227080231_n.jpg - شما (ویرایش | حذف)
تصویر جراحت سوختگی ناشی ز استفاده از بمب های آتش زا در بحرین مظلوم: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/315625_156355674454396_107412816015349_279269_1606688699_n.jpg - شما (ویرایش | حذف)
نظر


+ ذیل این خبرسایت مشرق که خیلی برشهادت حاج احمدمتوسلیان اصرار داشت!!! نوشتیم: http://www.mashreghnews.ir/fa/news/68283 چهارپنج بار گفت و گو با مشرقی هاادامه پیداکرد. آن را دربخش نظرات بخوانید»

1 روز و 20 ساعت قبل - ویرایش - حذف - نظر
1.اینکه نوشته اید علاقمندان حاج احمد دوست ندارند حاجی شهید شده باشد مگر شما از علاقمندان ایشان نیستید؟؟؟ 2.لینک های ساجد هیچ قطعیتی نمی آورد که هیچ, بلکه اخبار درباره ی حاجی آنقدر متناقض است که هیچ فرد غیر علاقمندی را هم قانع نکرده است!! 3. انتشار این همه تصاویر آرشیوی سپاه یا هرجای دیگر را با اصرار کودکانه بر روی شهادت حاج احمد ضایع نکنید. - شما (ویرایش | حذف)
     21 نظر دیگر...
پاسخ جدید به مشرقیها:سلام. به مطالبه ما پاسخ ندادید چون دلیل عقل پسندی بر اثبات ادعای سطحی و ژورنالیستی تان ندارید. آدرس وبلاگ راهم که منتشر نکردید چون تمایل ندارید. و البته در این مورد شما اختیار دارید، برخلاف قبل که موظف به اثبات ادعای خام تان هستید. در هر حال با این کارتان (شبهه افکنی بی دلیل در خصوص شهادت حاجی) ما از شما عزیزان پیش خدای متعال شکایت داریم - شما (ویرایش | حذف)
چرا که اگر توان عرضه ی آن دلیل را ندارید و زورتان به صاحبان آن کرسی ها نمی رسد این حق را هم ندارید بر روی اعصاب ما اسکی کنیدو از اعتباری که به دلیل انتسابتان به مجموعه های ایثارگری دارید سوءاستفاده کنید.ایکاش در یک محیط بی سانسور(نظیر یک شبکه اجتماعی )می توانستیم راحت تر بحث کنیم و خالی بودن دست تان از دلیل را بهتر و بیشتر از این اثبات کنیم. والی الله المشتکی. روح شهدا شاد و راه مجاهدان پررهرو - شما (ویرایش | حذف)
نظر



+ توضیح تصویر: بعداز تظاهرات شبانه ی جوانان مقاوم بحرینی ماشین های نیروهای سعودی و خلیفی به آن شهرکهاوروستاهاحمله می کنند که این یکی ازتصاویراست. جوان بحرینی درمقابل انبوهی از نیروهای امنیتی می گوید: اگر جرات داری بیا جلو!(ان کنت شجاعا فتقدم)

1 روز و 18 ساعت قبل - ویرایش - حذف - نظر




+ حتی متی یا سیدی؟؟(تا کی ای مولای من) یک کلیپ برای درد دل با امام زمان(ع) و کامنتهای بحرینی ها در زیر آن ویدئو : http://www.youtube.com/watch?v=2Qwwq0TK67Q// بخش نظرات را ببینید:
1 روز و 18 ساعت قبل - ویرایش - حذف - نظر
1. آهٍ آهٍ سیدی یا صاحب الزمان - شما (ویرایش | حذف)
     7 نظر دیگر...
8. الى متى السکوت ؟؟ .. یجب ردع هذه المرتزقة بالدفاع المقدس ( تا کی سکوت کنیم؟؟ باید در مقابل ظلم این مزدوران آل خلیفه دفاعی مقدس داشته باشیم) - شما (ویرایش | حذف)
9. اه اه اه اه اه حرام والله العظیم حرام لعنکم الله یا آعداء بیت الرسول( خطاب به ظالمان آل خلیفه) - شما (ویرایش | حذف)
نظر


+ نتایج انتخابات فرمایشی امروز در حوزه انتخابیه "خامسة الوسطى" بحرین: ابراهیم العصفور 108 رای. خمسیس عبدالرسول 83 رای. واسامة جابر التمیمی 36 رای./// چند ده هزار رایی که در قبل داده میشد کجا و 108 رایی که برنده ی انتخابات بدست آورده کجا؟؟//این یعنی تحریم مطلق انتخابات فرمایشی آل خلیفه توسط مردم بحرین.
1 روز و 18 ساعت قبل - ویرایش - حذف - نظر
منبع: @ALAYAM ALAYAM // توییتر روزنامه الایام - شما (ویرایش | حذف)
تحلیل جالب و مختصری بود، ممنون از اطلاع رسانیتون - محب علی*علیه السلام* (حذف)
نظر


+ صنع فی البحرین.. آثار السیخ الحدیدی و حروق السجائر ؛ ساخت حکومت بحرین.. آثار سیخ آهنی و آتش سیگار بر بدن مبارزان مظلوم و مقاوم بحرینی

1 روز و 18 ساعت قبل - ویرایش - حذف - نظر


+ شبکه اجتماعی یاهو هم وارد گود شد (پالس)! // http://pulse.yahoo.com/
چهارشنبه 30/6/90 1:53 صبح - ویرایش - حذف - نظر
این محیط هنوز دست افراد نامناسب نیافتاده . اگر دنبال شبکه اجتماعی مناسب بین المللی میگردید این گزینه را از دست ندهید. - شما (ویرایش | حذف)
نظر


+ پرنده ها و حیوانات نیز دربحرین از وحشیگری های آل خلیفه در امان نیستند؛ بعلت کثرت استفاده ی مزدوران سعودی و خلیفی از گازهای مسموم و اشک آور و دودزا و غیره تعداد فراوانی از حیوانات اهلی مردم از پرنده های تزیینی گرفته تاحیوانات کوچه و خیابان کشته شده اند.//لینک خبر در نظرات:

1 روز و 19 ساعت قبل - ویرایش - حذف - نظر
مطلبی با همین موضوع از روزنامه ی الوطن الجزایر: http://www.elwatandz.com/watanarabi/2419.html - شما (ویرایش | حذف)
انقلابیون بحرینی دنبال این هستند که این موارد را از جهت مسایل حقوقی مستند کنند تا به جمعیت های مدعی دفاع از حقوق حیوانات در غرب منتقل کنند تا بلکه وجدان خوابیده ی غربی ها بیدار شود. - شما (ویرایش | حذف)
نظر



+ بعدازهمایش بزرگ بیداری اسلامی دیگه چندان خبری از کلیپهای مربوطه به انقلابهای منطقه نیست. کاش صداوسیما اهتمام بیشتری بکند و ...

1 روز و 20 ساعت قبل - ویرایش - حذف - نظر
_____________________________________________________
نظرات  شما را پذیراییم.
دعا کنید.
یاعلی(ع)

حمایت از جنبش وبلاگی

  • برای نمایش لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی، کد زیر را در قالب وبلاگ خود اضافه کنید.
  • لوگوی حمایت از جنبش وبلاگی حمایت از قیام بحرین

حامیان